درکمیته شورای پیشگیری از آسیب های اجتماعی مطرح شد:

پاشایی: باید با رویکرد جدید، برای رفع آسیب ها اقدام کنیم

تبریز(پانا) - جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سالن کنفرانس تالار معلم تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
پاشایی:  باید با رویکرد جدید، برای رفع آسیب ها اقدام کنیم

جعفر پاشایی در این جلسه با بیان اینکه موضوع پیشگیری از سخت ترین و زمان برترین مشکلات است گفت: اقدامات صحیح و تعاملات بین بخشی در این حوزه، دیگر حوزه ها را نیز تحت پوشش قرار می دهد.

وی با تاکید بر بازگشایی مدارس در 15 شهریور ماه افزود: پیش بینی های لازم برای ثبت نام و توزیع کتب درسی و نیز آماده سازی کلاسهای درسی تا 95 درصد انجام شده است و بقیه نیز در زمان باقی مانده تا شروع سال تحصیلی به اتمام می رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه بازگشایی برای سه وضعیت ممکن پیش بینی شده است گفت: تعطیلی مدارس در روزهای کرونایی آسیب های روحی و روانی را به دنبال داشته که نو پدید هستند و باید با رویکرد جدید، برای رفع آسیب ها، روشهای جدیدی طراحی کنیم.

وی افزود: نقش این کمیته، پیشگیری و پیش بینی است و بیشتر نقش فرهنگی دارد. هدف اصلی کمیته باید هماهنگی بین بخشها باشد تا نارسایی های موجود برطرف شود.

پاشایی گفت: آموزش و پرورش گسترده ترین و تاثیرگذارترین نهاد در جامعه است. اطلاع رسانی و توجیه بخش های مختلف مهم است و نیاز است آحاد جامعه را نسبت به موضوع حساس کنیم. از ظرفیت رسانه ها برای بارگزاری اطلاعات و دانستنی ها استفاده شود تا حساسیت موضوع بالا رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار