خنیفر بیان کرد:

برگزاری 3 پودمان برای مهارت‌آموزان ماده 28 دانشگاه فرهنگیان

۲ پودمان تا ۱۵ شهریور تمام می‌شود

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه دروس تخصصی طی 3 پودمان برای 10 هزار و 961 مهارت‌آموز برگزار می‌شود، بیان کرد مهارت‌آموزان باید پودمان اول و دوم را تا 15 شهریور بگذرانند.

کد مطلب: ۱۱۱۸۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری 3 پودمان برای مهارت‌آموزان ماده 28 دانشگاه فرهنگیان

به گزارش فارس، حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان در خصوص گلایه برخی مخاطبان مبنی بر «درخواست تجدید نظر در محتوای آموزشی مهارت آموزان ماده ۲۸» و «لزوم تعویق زمان برگزاری آزمون پودمان دوم مهارت‌آموزان سال 98» اظهار کرد: 98 درصد مهارت آموزان در پودمان اول قبول شدند؛ البته از بین 10 هزار نفر، 322 نفر هم به آزمون نرسیدند که یا به سامانه وصل نشدند و یا اینکه دسترسی نداشتند.

وی با بیان اینکه محتوای پودمان توسط اساتید خبره آماده شده است، ادامه داد: ما از آموزش کم نمی‌گذاریم و این دوره یک دوره با اهمیت است.

خنیفر اضافه کرد: معلم فرهیخته‌ای می‌خواهیم که دروس روشی مثل روش تدریس، روش ارزشیابی، روش تکنولوژی آموزشی، روان‌شناسی تربیتی و تعلیم و تربیت اسلامی را یاد گرفته باشد؛ نمی‌توانیم کسی که فیزیک محض خوانده است بدون فنون تدریس، ارزشیابی آموزشی و آشنایی با تکنولوژی مهارت‌های کنترل کلاس، به مدرسه بفرستیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: منابع معرفی شده تخصصی هستند و مهارت آموزان فکر می‌کردند که در راستای درس‌های خودشان است.

وی با بیان اینکه دروس تخصصی طی 3 پودمان برای 10 هزار و 961 مهارت‌آموز برگزار می‌شود، افزود: مهارت‌آموزان باید پودمان اول و دوم را تا 15 شهریور بگذرانند و یک پودمان سوم می‌ماند که اعلام کردیم آذری و دی با امتحان جامع برگزار شود.

خنیفر درباره مهارت آموزانی که نمره آزمون پودمان‌ها را نیاوردند و یا اینکه نتوانستند در آزمون شرکت کنند، گفت: تا دو دوره دیگر امتحان برگزار می‌کنیم و نگرانی وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار