نماینده ولی فقیه در استان یزد:

هیچ فردی بدون ماسک در مراسم های عزاداری حاضر نشود

یزد (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه ماسک زدن در شرایط فعلی وظیفه اجتماعی همه افراد جامعه است گفت: هیچ فردی بدون ماسک در مراسم های عزاداری حاضر نشود.

کد مطلب: ۱۱۱۸۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
هیچ فردی بدون ماسک در مراسم های عزاداری حاضر نشود

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در نشست مرتبط با بررسی وضعیت برگزاری عزاداری های یزد اظهار داشت: برخی بازدیدهایی که از مراسم های عزاداری یزد داشتیم مشاهده شد که دستورالعمل ها به خوبی رعایت شده است.
وی با اشاره به اینکه در روزهای پایانی دهه اول محرم شوق مردم برای حضور در مراسم های عزاداری بیشتر می شود گفت: مسئولان و دست اندرکاران باید در این روزها مراقبت بیشتری داشته باشند که خدای ناکرده رعایت دستورالعمل ها فراموش نشود.
نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: الحمدالله در حوزه بهداشتی هم اقدامات خوبی صورت گرفته ولی با توجه به مراسم های متعدد، این مسائل بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
ناصری یزدی با اشاره به اینکه برخی افراد هر ساله به دنبال سوء استفاده از مراسم های عزاداری هستند گفت: نباید بگذاریم این افراد در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به دروغ اقدام به حاشیه سازی برای مراسم ها کنند.
وی با بیان اینکه در اکثریت مراسم های عزاداری الحمدالله تخلفی وجود نداشت گفت: در شرایط فعلی جامعه ماسک زدن یک وظیفه اجتماعی است که بر دوش هر فردی قرار دارد و حتما باید همه افراد نسبت به این موضوع توجه لازم داشته باشند.
امام جمعه یزد ادامه داد: مسئولان و دست اندرکاران هیئت ها باید تمام توجه خود را به کار بگیرند که خدای ناکرده کسی بدون ماسک در مراسم عزاداری حضور نداشته باشد و حتما تمام افراد با فاصله گذاری کامل بنشینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار