تبریک رئیس سازمان پژوهش به مناسبت روز کارمند

تهران (پانا) - معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، طی پیامی روز کارمند را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۱۸۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تبریک رئیس سازمان پژوهش به مناسبت روز کارمند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حسن ملکی طی پیامی روز کارمند را به همکاران، کارشناسان و ‌مدیران این سازمان و همه کارمندان میهن اسلامی تبریک گفت.

«در متن این پیام چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که به ما توفیق خدمت درعرصه‌ی تولید و تامین محتوای کتاب‌های درسی دانش آموزان نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران عطا شده است، وظیفه ای بس خطیر در مسیر تعلیم و تربیت دختران و پسران امروز و مادران و پدران نسل فردا بر دوش ما نهاده شده است؛ این وظیفه با تعهد خدمت شما کارشناسان و مدیران و جامعه‌ی کارمندان این سازمان محقق می شود.

رسالت ما به عنوان خادمین این نظام مقدس بویژه در این برهه خطیر بر کسی پوشیده نیست. اهمیت این رسالت نشأت گرفته از دانش، خلاقیت و بصیرت همه‌ی دست اندرکاران تهیه و تدوین منابع درسی است.

مصداق آیه شریفه أَنِ اشْکُرْ لِلَّهِ وَمَنْ یَشْکُرْ فَإِنَّمَا یَشْکُرُ لِنَفْسِهِ خداوند را شاکرم که در این برهه از خدمت خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی دست داد تا ضمن تبریک روز کارمند از تلاش صادقانه و خدمت مخلصانه ی تک تک برادران و خواهران عزیزم در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تشکر نمایم.

از درگاه حضرت حق برای یکایک همکارانم توفیق روزافزون آرزومندم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار