تجدید میثاق منطقه17 با آرمان های شهیدان رجایی و باهنر در هفته دولت

تهران (پانا)- مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه17، طاهره پور محمود، معاونت پرورشی وتربیت بدنی منطقه، رضا بخش فخیمی،کارشناس مسئول حراست و محسن بنی علی، کارشناس روابط عمومی منطقه، در هفته دولت وسالروز شهادت شهیدان والامقام رجایی و باهنر، بر مزار مطهر این دو شهید حضور یافتند.

کد مطلب: ۱۱۱۸۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تجدید میثاق منطقه17 با آرمان های شهیدان رجایی و باهنر در هفته دولت

نیکبخت ضمن گرامیداشت هفته بزرگداشت دولت، اظهار کرد: هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، " رجایی و باهنر" است، باشد که همه دولتمردان آن فداکاری‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نیکبخت گفت: در تاریخ هر ملت،فراز و نشیب های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است. نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری بزرگ مردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است و با جان فشانی فرزندان فداکار این خاک، حرکت خود را آغاز کرد. در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام " هفته دولت " در تاریخ ایران گشوده است.

وی با بیان اینکه شهید رجایی به عنوان یک معلم، تفکرانقلابی و جهادی درعمل و گفتارشان داشتند، تصریح کرد: شهیدرجایی شیفته ی خدمت بی منت به مردم بود وما معلمان نیز باید به تاسی از این معلم شهید بزرگوار که برای آموزش و پرورش مایه افتخار و مباهات است که از اول انقلاب معلمان ارزشمندی چون شهید رجایی بوده است و سعی بر این خواهیم داشت که این تفکر را برای نهاد آموزش و پرورش به عنوان نهاد اصلی تعلیم و تربیت به نیروی انسانی حفظ کنیم و افرادی همانند این شهیدان والامقام تربیت کرده و آینده را با تربیت چنین افرادی تضمین کنیم.

وی افزود: در تداوم برنامه های این منطقه و به‌منظور قدرشناسی از شهدا و ایثارگران دولت، با تأسی به سنت حسنه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست محترم جمهوری در دیدار با ایثارگران و بهره‌گیری از فضای شایسته تبلیغی و فرهنگی آنها وباتوجه به شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر سر مزار این شهدای والا مقام حاضر شدیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار