33 پروژه عمرانی و خدماتی در صومعه سرا به بهره برداری رسید

رشت ( پانا) - در سومین روز از هفته دولت 33 پروژه عمرانی و خدماتی، با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان در صومعه سرا افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
33 پروژه عمرانی و خدماتی در صومعه سرا به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ صبح امروز با حضور آرش فرزام صفت در صومعه سرا 33 پروژه عمرانی و خدماتی این شهرستان با اعتباری افزون بر 11 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

فاز دوم هتل فانوس شب در روستای بهمبر بخش مرکزی صومعه سرا با اعتبار چهار میلیارد تومان و اشتغال 10 نفر، افتتاح چهار واحد بوم گردی در روستاهای نوخاله و صوفیانده بخش تولمات صومعه سرا با اعتبار 750 میلیون تومان و اشتغال شش نفر و نیز بهره برداری از یک مجتمع تجاری با 150 میلیون تومان اعتبار و اشتغال 20نفر در روستای لیفشاگرد بخش تولمات شهرستان بخشی از پروژه های افتتاح شده صومعه سرا در سومین روز از هفته دولت بود.

همچنین بصورت همزمان 28 پهنه آب‌بندان در26 روستا صومعه سرا با اعتبار چهار میلیارد و یکصد میلیون تومان با حضور معاون استاندار گیلان افتتاح شد.

تجهیز و مقاوم سازی یک واحد آموزشی در روستای نوخاله بخش تولمات با اعتبار افزون بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان از دیگر پروژه های این شهرستان بود که امروز بهره برداری رسید.

در هفته دولت سال جاری یک هزار و ۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۳۸۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد؛ این میزان اعتبار نسبت به سال قبل ۵۵ درصد رشد دارد.

از مجموع اعتبارات پروژه‌های هفته دولت امسال یک هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان نیز مربوط به بخش خصوصی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار