سریال جدیدی که آی فیلم تقدیم به همسایه‌های فارسی زبان می کند

تهران (پانا) - شبکه آی‌فیلم، سریال تلویزیونی «عقیق» را با توجه به درونمایه این سریال که با آیین های سوگواری محرم گره می خورد، برای اولین بار در کشورهای فارسی‌زبان منطقه به نمایش می‌گذارد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
سریال جدیدی که آی فیلم تقدیم به همسایه‌های فارسی زبان می کند

به‌گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، با نزدیک‌شدن به قسمت پایانی سریال «وفا»، سریال «عقیق» جایگزین آن در جدول پخش آی‌فیلم۲ خواهد شد.
کاروانسرای وقفی عزاداری محرم با نام «عقیق»، محور شکل گیری تحولات و فراز و فرود نقش آفرینان این درام تاریخی است که در قهرمان قصه، «احد شیرو» فروشنده مواد مخدر برای تسویه حسابی قدم در راه تهران می گذارد و در گیرودار مواجهه با «جواد سرپرست»، گنده لات محل و پیشنهاد برادرخواندگی اش، با «حسام رخام» و خواهرش روبه رو می شود. زنده شدن یک ماجرای کهنه عاشقانه میان احد و مرجان، ناخواسته به روایت عقیق و عاشورا پیوند می خورد.
زوج علیرضا آرا و شبنم مقدمی در دنیای واقعی ، در اثری که سعید نعمت الله به نگارش درآورده و بهرنگ توفیقی کارگردانی کرده است، ایفاگر نقش احد و مرجان هستند.

شبنم مقدم، نسیم ادبی، بهزاد فراهانی، داریوش سلیمی، نادر فلاح، هدایت هاشمی، علیرضا آرا و فاطمه مرتاضی بازیگران این سریال هستند که تهیه کنندگی اش را محمدرضا شفیعی عهده دار بوده است.

بر اساس این گزارش، سریال تلویزیونی «عقیق» از شنبه ۸ شهریور هر روز ساعت ۲۰ به‌وقت تهران و کابل و ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت دوشنبه تاجیکستان از آی‌فیلم۲ روی آنتن خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار