کشف ۳۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در تهران

تهران (پانا) - رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران از دستگیری دو سارق لوازم و محتویات داخل خودرو و کشف ۳۰۰ فقره سرقت خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۳۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در تهران

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ کارآگاه خیرالله دولتخواه افزود: در پی افزایش سرقت های داخل خودرو در سطح حوزه سرکلانتری پنجم تهران که موجب نارضایتی در بین شهروندان شده بود کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت با اقدامات ویژه پلیسی موفق شدند تصویری از دو سارق را به دست بیاورند.

وی در ادامه گفت: در گام بعدی مشخصات ظاهری سارقان در اختیار تمام کلانتری های سطح حوزه قرار می گیرد که در نهایت اکیپی از ماموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر به مردی به نام " عارف " ۳۱ ساله که شباهت زیادی به یکی از سارقان داشت مظنون می شوند و نامبرده را دستگیر می کنند.

دولتخواه با بیان اینکه متهم پس از انتقال به کلانتری ابتدا منکر هرگونه سرقت می شود اما در ادامه تحقیقات پلیسی به ۳۰۰ فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو با همدستی فردی به نام " مسعود" اقرار می کند، اظهارکرد: مخفیگاه مسعود در اسلام شهر شناسایی می شود و با هماهنگی های قضائی دومین متهم پرونده با اخذ نیابت قضائی در مخفیگاهش دستگیرمی شود و به پلیس آگاهی انتقال می یابد.

وی افزود: مسعود نیز در تحقیقات پلیسی با قبول موارد اتهام اظهارکرد اموال سرقتی را به دستفروشان می فروختند و از مجموع سرقت ها حدود ۵ میلیارد ریال به دست آورده اند.

دولتخواه اضافه کرد: متهمان در خصوص شیوه و شگرد سرقتشان کردند بیشتر سرقت ها را در نیمه های شب انجام می دادند و با پرسه زدن درکوچه پس کوچه های خلوت و شناسایی خودروهایی که در خیابان های کم تردد پارک بودند پس از باز کردن درب صندوق عقب قطعات و لوازم یدکی خودرو از جمله باطری- زاپاس و ... را سرقت و در قبال فروش اموال مسروقه مواد مخدر تهیه می کردند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی در پایان گفت : با تلاش کارآگاهان محل های ارتکاب سرقت و مال باختگان شناسایی و در پایان تحقیقات ، متهمان با صدور قرار مجرمیت از سوی مقام قضائی روانه زندان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار