قالیباف درگذشت روح‌الله حسینیان را تسلیت گفت

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت روح‌الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۱۸۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
قالیباف درگذشت روح‌الله حسینیان را تسلیت گفت

به گزارش اداره کل اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس، متن پیام تسلیت محمدباقر قالیباف به مناسبت درگذشت نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان رییس فقید مرکز اسناد انقلاب اسلامی موجب تاسف و تاثر شد.

وی به عنوان یک روحانی عالم و محققی توانمند و وارسته در طول سال‌های پس از انقلاب در مناصب و مسوولیت‌های متعدد بویژه حوزه قضایی فعالیت شایانی داشت که این اقدامات خالصانه همواره مانند خاری در چشم دشمنان انقلاب و منافقان کوردل بود و مواضع اصولی و صریح وی در حمایت و حراست از ارزش‌های نظام و انقلاب و مبارزه با نفاق همواره مورد توجه و زبانزد همگان بود.

اینجانب ضمن تسلیت به همکاران و دوستداران، خانواده گرانقدر و وابستگان برای روح بلند وی که در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله علیه السلام به جوار رحمت الهی پیوست رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.»

روح الله حسینیان (متولد ۱۳۳۴ شهر شیراز)، قاضی و سیاستمدار و رئیس مؤسسه پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی بود. وی همچنین نمایندگی مردم تهران در دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت. کتاب‌های «چهارده سال رقابت ایدئولوژیک شیعه در ایران» «چهارده قرن تلاش شیعه برای توسعه و ماندن» و «بیست سال تکاپوی اسلام شیعی در ایران» از نوشت‌ های حسینیان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار