اختتامیه پایگاه تابستانی ۹۹ در منطقه۱۳

 تهران(پانا)- مراسم اختتامیه پایگاه تابستانی با حضور علی امیری، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ، مدیران منتخب و دانش آموزان برتر در روز سه شنبه ۴ شهریور با رعایت پروتکل بهداشتی و به تعداد محدود در اتاق شورا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
 اختتامیه پایگاه تابستانی  ۹۹ در منطقه۱۳

فیروزه طالبی، مدیر سازمان دانش آموزی در اختتامیه پایگاه تابستانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم الحرام گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت سلامتی دانش آموزان، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه برای مدارس داوطلب برگزاری پایگاه تابستانی ۹۹ به صورت غیر حضوری و مجازی، مجوز برگزاری پایگاه تابستانی صادر کرد.
او افزود: چون آموزش ها غیرحضوری انجام شد تقریباً همه دانش‌آموزان مدارس مجری در کلاس های فرهنگی، هنری، مذهبی، مهارتی، آموزشی و تشکیلاتی شرکت فعال داشته‌ و بهبود اوقات فراغت دانش آموزان به کشف استعداد ها و علاقه مندی آنان از اهداف برگزاری پایگاه تابستانی است.

در ادامه نشست امیری، معاون پرورشی منطقه۱۳ ضمن قدردانی و سپاس از همراهی و اقدام دلسوزانه مدیران مجری در زمینه مدیریت پایگاه تابستانی مجازی گفت: درک زیبا شناختی در آموزش و پرورش بسیار ارزشمند است و نظام تعلیم تربیت کشور باید در این مسیر گام بردارد و یکی از گام های موثر در پیشبرد این هدف و رسیدن به آن کشف استعدادها و توانمندی نهفته دانش آموزان است.
لیلا جعفری مدیر دبستان علوی دختران ضمن تشکر از حوزه پرورشی و بیان گزارشی از فعالیتهای دبستان علوی گفت: پایگاه تابستانی به صورت آنلاین با تشکیل کلاسهای هنری و خلاقیت و .. در هر هفته برگزار شد و برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان، چالش های متنوع و مسابقات برای دانش آموزان اجرا شد و هدایا به صورت حضوری در منزل به دانش آموزان تقدیم شد.
زهره طهماسبی، مدیر دبیرستان نرجس ضمن تشکر از حمایت های حوزه پرورشی گفت: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با توجه به شرایط موجود، امسال بسیار متفاوت برگزار شد؛ و کلیه همکاران آموزشگاه و دانش آموزان با فعالیت خلاقانه در شبکه آموزشی شاد موجب ارتقای عملکرد پایگاه تابستانی مجازی شدند.
اعظم پشمینه، مدیر دبیرستان فرزانگان ۴ گفت: انتخاب نوع رشته و کلاس در فضای مجازی برحسب علاقه و استعداد دانش آموزان تشکیل شد و با ایجاد فرصت مناسب برای آنان جهت شرکت در کارگاه آموزشی و هنری، بسیار مورد استقبال قرا گرفت و فعالیت پایگاه تابستانی با توجه به شرایط خاص آموزشگاه و تعریف کلاس های ویژه در جهت عملیاتی نمودن اهداف مرکز، گام برداشته شد.
طالبی در پایان گفت: در انتهای برگزاری کلاسهای تابستانی ۹۹ از مدارس مجری خواسته شد گزارش فعالیت و عملکرد پایگاه خود را به سازمان دانش آموزی ارسال نموده و یک نفر از دانش آموزان برتر فعال پایگاه را معرفی نمایند و از بین مدیران مجری نیز در هر مقطع یک مدیر برتر فعال ،در مجموع سه مدیر برتر انتخاب شد و از مجموع گزارش مدارس نیز کلیپ کوتاهی ساخته و در گروه سازمان ۱۳ در شبکه شاد بارگزاری شد.
در خاتمه مراسم از مدیران برگزیده و دانش آموزان فعال تقدیر و تجلیل شد و هدایایی از طرف سازمان دانش آموزی به آنان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار