توجه به رفع مشکلات فضای سبز و بوستان های محلی در 75 محله شهر تهران

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران به لزوم توجه به رفع مشکلات فضای سبز و بوستان های محلی در 75 محله شهر تهران تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
توجه به رفع مشکلات فضای سبز و بوستان های محلی در 75 محله شهر تهران

مجید فراهانی؛ رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان دویست و سی و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: زندگی در محله ای برخوردار از امکانات و زیر ساخت های شهری حق یکایک شهروندان معزز تهرانی است. متاسفانه این حق طبیعی در نتیجه توسعه نامتوازن و ناعادلانه شهر سبب شده است تا شهروندان برخی محلات از کم ترین امکانات و زیرساخت های شهری برخوردار باشند و آرزویشان ایجاد بوستان یا فضای سبز محلی برای گذران اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و حضور ساکنین محله باشد.

او افزود: بر اساس سند تحویل و تحول شورایاری محلات که توسط شورایاران عزیز تهیه و تکمیل شده است در 75 محله از محلات سطح شهر تهران ما شاهد مشکلات مربوط به ایجاد بوستان و پارک محلی، توسعه و تجهیز بوستانهای محلی موجود،نگهداشت تاسیسات و آبیاری درختان و فضای سبز بوستانها هستیم.

فراهانی تصریح کرد: دامنه محلات درگیر این مشکل از «محله اوین» تا «محله کوهک» را در برمی گیرد که برای حل این مشکلات و پاسخ به نیاز و مطالبه شهروندان باید با استفاده از ظرفیت پروژه های توسعه محلی و اعتبارات پیش بینی شده در تبصره 35 بودجه سال 1399 و اعتبارات نگهداشت پیش بینی شده در ماموریت خدمات شهری و محیط زیست اقدامات لازم معمول شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به اهمیت موضوع و لزوم حل مشکل مردم به‌ عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند 3 ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور،درباره لزوم « توجه به رفع مشکلات فضای سبز و بوستان های محلی در 75 محله شهر تهران » بر اساس لیست پیوست که توسط شورایاران محترم شناسایی شده است به شهرداری تهران تذکر می دهم.

فراهانی در پایان تاکید کرد: امیدوارم با اقدام به موقع شهرداری تهران شاهد پاسخ به مطالبه شهروندان معزز تهرانی در دسترسی عادلانه به بوستانها و فضای سبز محلی باشیم و ساکنان همه محلات تهران حداقل از یک بوستان محلی زیبا و ایمن برخوردار شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار