برگزاری اختتامیه جشنواره فرهنگی، ورزشی فجر صادق

تهران (پانا) – سیدصدرا خوش قدم، رییس انجمن اولیا و مربیان اداره کل شهر تهران از اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی فجر صادق که در منطقه۱۴ شهر تهران برگزار شد، خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه جشنواره فرهنگی، ورزشی فجر صادق

خوش قدم گفت: این جشنواره شامل مسابقات مختلف فرهنگی و رشته های گوناگون ورزشی بود که در قالب تیم های ورزشی و فرهنگی به رقابت پرداختند و نزدیک به ۱۱۰۰ نفر از مدیران مدارس، همکاران فرهنگی، رانندگان سرویس حمل و نقل دانش آموزی و خانواده های آنها در این جشنواره شرکت کردند.
وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد روحیه نشاط و شادابی در خانواده سرویس حمل و نقل دانش آموزی که شامل رانندگان و خانواده های آنها و همه عواملی که در این حوزه به نحوی فعالیت دارند، می شود.
خوش قدم افزود: اهمیت کار سرویس مدارس و نقش آن در آرامش دانش‌آموزان و خانواده های آنها و نقش مستقیم سرویس در آموزش و تربیت دانش آموزان از اهداف دیگر جشنواره فرهنگی ورزشی فجر صادق بود.
گفتنی است اختتامیه این جشنواره در سالن منطقه۱۴ شهر تهران که با گرامیداشت نام سردار قاسم سلیمانی برگزار شد و سعیدجهانشاهی، مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۴، سیدصدرا خوش قدم، رییس انجمن اولیا و مربیان اداره کل شهر تهران و عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران و شورای معاونین منطقه در این اختتامیه حضور داشتند و برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار