مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد:

برگزاری دهمین سوگواره ملی دل نوشته‌های عاشورایی به میزبانی شهرستان لالی

لالی (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از انتشار فراخوان دهمین سوگواره ملی «دل نوشته‌های عاشورا» به میزبانی شهرستان لالی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دهمین سوگواره ملی دل نوشته‌های عاشورایی به میزبانی شهرستان لالی

محمد جوروند با اعلام این خبر گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لالی «دهمین سوگواره ملی دل نوشته های عاشورا» را با گستره ملی برگزار می کند.

او با اشاره به انتشار فراخوان سوگواره و بخش های آن افزود: این سوگواره در دو بخش ادبی و عکس برگزار می شود که در بخش ادبی هر شاعر و نویسنده می تواند حداکثر 3 اثر خود را شامل شعر کلیه سبک ها و قالب ها و دلنوشته به دبیرخانه ارسال کند.

جوروند ادامه داد: در بخش عکس نیز، هر عکاس می تواند حداکثر 10 قطعه عکس به صورت آنالوگ یا دیجیتال با موضوعات مسجد و محرم، جوانان و عزاداری سالار شهیدان به دبیرخانه ارسال کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: طبق اعلام فراخوان، برگزار کنندگان جشنواره حق انتشار عکس های پذیرفته شده با ذکر نام عکاس را دارند.
او افزود: درگاه شمار سوگواره مهلت ارسال آثار در هر دو بخش تا شانزدهم مهرماه 1399 اعلام شده است و داوری و بازبینی آثار روز هجدهم مهرماه انجام و آیین اختتامیه بیستم مهرماه در شهرستان لالی برگزار می شود.
جوروند اضافه کرد: طبق شرایط اعلام شده در فراخوان، آثار ارسال شده به سوگواره عودت داده نخواهد شد و همچنین آثار برگزیدگان دوره های قبلی سوگواره پذیرفته نمی شود.
گفتنی ست، علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی delneveshte.ashura@gmail.com و یا از طریق فضای مجازی به شماره 09014521923 به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.
لازم به ذکر است، دبیرخانه سوگواره واقع در خوزستان، شهرستان لالی، خیابان شهید جمالپور، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره تماس های 06143295880 و 09014521923 آماده پاسخگویی و ارائه اطلاعات بیشتر به علاقه مندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار