برگزاری مراسم سوگواره احلی من العسل با توجه به شرایط کرونایی

تهران (پانا) - مهدی نعیمی، رئیس اداره قرآن،عترت و نماز آموزش و پرورش گفت: سوگواره احلی من العسل متناسب با شرایط حال جامعه در مناطق 19گانه شهر تهران آماده برگزاری است و با استفاده از هیئت های مجازی و  شبکه شاد برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم سوگواره احلی من العسل با توجه به  شرایط کرونایی

مهدی نعیمی در ستاد برنامه‌ریزی هشتمین دوره سوگواره احلی من العسل گفت: تلاش داریم فرهنگ عاشورایی را در نسل نو نهادینه کنیم و این امر جز به عنایت اهل بیت و قرآن امکان پذیر نخواهد بود در این برنامه هماهنگی انجام شده است که در سطح شهر تهران و مناطق 19 گانه کاروان مداحی به شکل سیار به حرکت درآید.

وی افزود: در سال‌های اخیر مراسم سوگواره احلی من العسل در روز بزرگداشت نوجوان کربلا، به نام حضرت قاسم ابن الحسن در میدان امام حسین(ع) و حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار می‌شد، لذا این سوگواره در راستای نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی نه‌تنها جای خود را در جامعه بازکرده است بلکه این روحیه جهادی در بین دانش آموزان و جوانان عاشورایی در این شرایط کرونایی موج می زند. برگزاری این سوگواره، با توجه به سند تحول بنیادین در رسیدن به حیات طیبه کاری هدفمند و اثرگذار با یک‌شور آغاز و در انتها به یک شعور ختم می شود.

مهدی نعیمی افزود: برای برگزاری جشنواره احلی من العسل امسال پیشنهادهایی توسط وزارت آموزش و پروش و نهادهای مختلف ارائه‌شده است که با توجه به شرایط تصمیم بر راه اندازی کاروان های مداحی دانش آموزی گرفته شد.

وی تهران افزود: در راستای گسترش و نهادینه نمودن فرهنگ اهل بیت (ع) شهر تهران اقدام به راه اندازی هیئت مجازی دانش آموزان شهر تهران با استفاده از مداحان نوجوان در شبکه شاد بین مناطق 19گانه قرار داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار