7 پروژه آبرسانی در خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود

بجنورد (پانا) -مدیرعامل آبفا خراسان شمالی اعلام کرد ۲۲ پروژه قابل‌افتتاح و ۷ پروژه آماده جهت کلنگ زنی از دستاوردهای شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی در هفته دولت در سال ۹۹ است.

کد مطلب: ۱۱۱۸۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
7 پروژه آبرسانی در خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی، غلامحسین ساقی اظهار کرد: ۲۲ پروژه آب و فاضلاب قابل‌افتتاح و ۷ پروژه قابل کلنگ زنی با اعتباری افزون بر ١٣٢ میلیارد تومان از دستاوردهای این شرکت در ارائه خدمات مطلوب به هم استانی‌های عزیز بوده که جمعیتی در حدود ۹۴ هزار و ۲۶۴ نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی افزود: مراحل ساخت و اجرای ۲۲ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۷۸۴ میلیون ریال به‌پایان رسیده که همزمان با بزرگداشت هفته دولت افتتاح و در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و پیش‌بینی‌های لازم جهت اجرای ۷ پروژه جدید با اعتباری بالغ ‌بر ۵۴۲ میلیون ریال نیز انجام‌شده که در این هفته کلنگ آغاز عملیات اجرایی آنها به زمین خواهد خورد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی اظهار کرد: این ۲۹ پروژه شامل: احداث مخازن ذخیره آب، حفر و تجهیز چاه های آب شرب، اجرای خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آب، نصب انشعابات آب و فاضلاب، اجرای خطوط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب و ...است.

خاطرنشان می‌شود ۲۲ پروژه قابل‌افتتاح به ترتیب تعداد ۶ پروژه در شهرستان بجنورد، شهرستان‌های شیروان و اسفراین هرکدام ۴ پروژه، فاروج و مانه و سملقان هر کدام ۳ پروژه و در شهرستان‌های جاجرم و راز و جرگلان هر کدام یک پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید و ۷ پروژه قابل کلنگ زنی نیز شامل ۲ پروژه در شهرستان بجنورد و در شهرستان‌های شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، فاروج و راز و جرگلان هرکدام یک پروژه تعریف‌شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار