افتتاح طرح های عمرانی و ورزشی شهرستان اسلامشهر در هفته دولت

اسلامشهر (پانا) - همزمان با گرامی داشت هفته دولت ۴طرح عمرانی، ورزشی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران و فرماندار اسلامشهر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۱۸۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح طرح های عمرانی  و ورزشی  شهرستان اسلامشهر در هفته دولت

در مراسم نمادین افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان اسلامشهر، غلامرضا پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در سخنانی اظهار کرد: با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان در شهرستان اسلامشهر شاهد افتتاح پروژه های مهمی از جمله کلینیک تخصصی، سالن چند منظوره ورزشی و سایر طرح های عمرانی هستیم.

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی با گرامی داشت ایام محرم حسینی و هفته دولت بیان کرد: 78 پروژه در هفته دولت افتتاح خواهد شد و به صورت نمادین چهار پروژه با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد تومان که از محل اعتبارات دولتی، شهرداری و ارزش افزوده دهیاری ها با برآورد اشتغال 200 نفرمورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: طرح های بخش خصوصی نیز در زمینه توسعه کارگاه ها و کارخانجات پس از ایام عزاداری ها کلنگ زنی و یا مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

در مراسم افتتاح پروژه های هفته دولت سال 99 کلینیک تخصصی ویژه شهرک قائمیه اسلامشهر در سه طبقه و زیربنای۳۰۹۶ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان احداث و با قریب به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار تجهیز و با ارائه خدمات تخصصی به شهروندان اسلامشهری در زمینه‌های اطفال، زنان، داخلی، چشم پزشکی، گوارش، روانپزشکی، تب سنجی و طب کار افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین پروژه روکش آسفالت کمربندی الغدیر به طول ۹۰ هزار متر مربع آسفالت و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان، و سالن چند منظوره ورزشی امام‌سجاد(ع) در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با ۲۳۰ متر مربع بنا و اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان افتتاح شد.

طرح احداث دوربرگردان بلوار بسیج شهرستان اسلامشهر نیز با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان و با اجرای سازه با عرشه فولادی در محل زیرگذر بلوار بسیج اسلامشهر که توسط شهردای منطقه و از محل اعتبارات شهرداری به مرحله اجرا درآمده، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

خبرنگار : حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار