حضور لونی در شورای پرورشی و تربیت بدنی منطقه چهار

تهران ( پانا ) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در شورای پرورشی و تربیت بدنی اولویت اول در آموزش و پرورش را فعالیت های پرورشی و امور تربیتی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور لونی در شورای پرورشی و تربیت بدنی منطقه چهار

جلسه شورای پرورشی و تربیت بدنی با حضور محمد حسین لونی مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان مسوول و کارشناسان این حوزه با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در اندیشکده تحول برگزار شد.

گلشن، با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش با تاکید بر این نکته که رفتار دینی باید در تمام وجوه و ابعاد زندگی ما ظهور و بروز یابد اشاره کرد: توسعه مهارت های فردی، امید و نشاط و ساماندهی عادلانه سه عامل مهم در سیاست های معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه چهار است.

گلشن خاطر نشان کرد: همواره شعار و سرلوحه کارهای ما نصب العین قراردان سه واژه کلیدی: دوستانه، منصفانه و قاطعانه است.

لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار ضمن عرض خداقوت و تشکر از زحمات همکاران حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی و تسلیت ایام شهادت حضرت سید الشهداء (ع)، عشق داشتن و عاشق بودن را لازمه کار پرورشی دانست و ادامه داد: باید چنان عمل کنیم که همه 130 هزار دانش آموز منطقه را درگیر امور پرورشی کنیم و هر گاه این خواسته محقق شد می توانیم ادعا کنیم به اهداف مان رسیده ایم.

مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار گفت: کرونا شرایط کارها را سخت و با پیچیدگی مواجه کرد و باید به دنبال بستری برای فعالیت در فضای مجازی باشیم تا آسیب های این پدیده نوظهور را به حداقل برسانیم.

وی افزود: در آموزش و پرورش اولویت اول، فعالیت های پرورشی است و از این منظر نیروهای پرورشی باید کارآمد و متخصص باشند و برای وصول به این هدف باید ارزیابی معاونان و مربیان پرورشی را جدی گرفت و آن را در کوتاه مدت و به صورت فصلی انجام داد.

لونی تصریح کرد: "اعتقاد به کار" لازمه کار پرورشی و یک اصل است. نیروی پرورشی فرهنگ ساز است و به طور مثال ما اگر از فرهنگ کتابخوانی صحبت می کنیم باید برای نهادینه سازی آن با برگزای مسابقه کتابخوانی گام برداریم.

در پایان جلسه همکاران حوزه معاونت مشکلات و چالش های موجود را مطرح و تعامل سازنده و برگزاری جلسه مشترک با سایر مقاطع را به منظور هم افزایی مطالبه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار