برای آمادگی آغاز سال تحصیلی:

مانور بازگشایی مدارس، فردا در مدارس استان برگزار می شود

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد مانور بازگشایی مدارس برای آمادگی هر چه بیشتر جهت آغاز سال تحصیلی فردا، چهارشنبه در همه مدارس استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۸۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مانور بازگشایی مدارس، فردا در مدارس استان برگزار می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در سومین جلسه شورای پروژه مهر استان با اعلام این خبر اظهار کرد: در این رزمایش آموزشی، مدیران مدارس با حضور معلمان نحوه انجام فرآیندهای آموزشی را در قالب برنامه های هفتگی و سامان دهی کلاس ها در وضعیت های سه گانه سفید، زرد و قرمز مرور می کنند.

وی با تأکید بر اهمیت ارائه آموزش فضای مجازی به فرهنگیان در جهت بهره وری بیشتر از سامانه شاد، خاطرنشان کرد: برای ارتقای سطح کیفیت آموزش مجازی 24 ساعت آموزش ضمن خدمت کار در فضای مجازی برای معلمان پیش ‌بینی ‌شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان افزود: تا امروز 100 درصد محتوای دوره ابتدایی و 50 درصد محتوای دوره اول متوسطه بارگذاری شده، ولی در متوسطه دوم به دلیل تعدد و تنوع عناوین دروس، فعلاً بیش از 50 درصد محتوای دروس عمومی بارگذاری شده و تا شروع سال جدید باقی دروس این دوره را نیز تولید خواهد شد.

وی با اشاره به امکان حضور و غیاب دانش آموزان در پلتفرم جدید شاد، تصریح کرد: در نسخه جدید این نرم‌افزار دانش‌آموزان مثل کلاس فیزیکی کنترل می‌شوند و هر 7 دقیقه یک ‌بار حضور دانش‌آموز در کلاس بررسی می‌شود با این تفاوت که مدت برگزاری کلاس در ابتدایی 25 دقیقه و در دبیرستان 35 دقیقه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت آمادگی هر چه بیشتر مراسم آغازین سال تحصیلی در 15 شهریور اظهار کرد: امسال جشن شکوفه ها برگزار نمی شود و مراسم نمادین سال جدید تحصیلی در استان گیلان در مدرسه شاهد آیت الله بهجت ناحیه یک رشت برگزار می شود.

رحمتی در پایان بر ضدعفونی و پاکیزگی مدارس براساس پروتکل های بهداشتی تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار