مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان:

استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت بالایی در ورزش کشور دارد

پیست اسکی کاکان نیازمند تخصیص اعتبار ویژه از سوی وزارت ورزش است

یاسوج (پانا) -مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان که به مناسبت هفته دولت به یاسوج سفر کرده است با اشاره به موفقیت ورزشکاران کهگیلویه وبویراحمد در رقابت های ملی گفت، این استان ظرفیت بالایی در ورزش کشور دارد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت بالایی در ورزش کشور دارد

ایرج رحمانی در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:باید زمینه مشارکت بخش خصوصی را در رونق زیرساخت ها و توسعه ورزش این استان فراهم کرد و وزارت ورزش و جوانان در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

او تصریح کرد: بلافاصله و پس از بازگشت به تهران کارگروهی برای بررسی وضعیت پیست اسکی کاکان را تشکیل خواهیم داد و پس از انجام طرح مطالعاتی در این زمینه تصمیم لازم گرفته می شود.

رحمانی با اشاره به موفقیت ورزشکاران استان در رقابت های ملی، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد، ظرفیت بالایی در ورزش کشور دارد.
او با تاکید بر اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد ظرفیت های خوبی در خصوص توسعه ورزش قهرمانی دارد، عنوان کرد: نگاه ویژه مدیریت ارشد استان به حوزه ورزش قابل تقدیر است.

ضرورت ترویج توریسم ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار نیز به نقش قابل توجه توریسم ورزشی در توسعه اقتصادی اشاره کرد و گفت: این استان ظرفیت توسعه توریسم ورزشی را دارد و در این راستا نیازمند توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان است.

حسین کلانتری با بیان اینکه جوانان و ورزشکاران کهگیلویه وبویراحمدی در زمینه ورزش های انفرادی دارای استعدادهای برتر در سطح ملی و بین اللملی هستند، گفت: روحیات کار و ورزش جمعی نیز در استان وجود دارد و تاکنون در زمینه ورزش بانوان موفقیت های خوبی را کسب کردیم.
او خواستار بازدید مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان از پیست اسکی کاکان شد و تاکید کرد: محور انجام برنامه مطالعاتی جهت ساماندهی این پیست ورزش و جوانان باشد و جهت رفع مشکلات آن از جمله خرید برف کوب و... به صورت همکاری با استان انجام شود .
کلانتری با اشاره به اینکه این پیست ظرفیت برگزاری جشنواره های مختلف زمستانی را دارد، عنوان کرد: انتظار می رود وزارت ورزش و جوانان ۵۰ درصد این هزینه ها را متقبل شود و استان نیز ۵۰ درصد هزینه ها را متعهد خواهد شد تا مشکلات این پیست به زودی برطرف شود.
کلانتری با اشاره به ظرفیت گردشگری استان خواستار توسعه توریسم ورزشی در استان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار