استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

در دولت تدبیر و امید، تعداد تخت های بیمارستانی در استان ۲ برابر شده است

یاسوج (پانا) - استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هفته دولت یادآور رشادت های شهیدان رجایی و باهنر است و ما که افتخار خدمتگذاری مردم را پذیرفته ایم باید ادامه دهنده راه این شهیدان باشیم، عنوان کرد در دولت تدبیر و امید تعداد تخت های بیمارستانی در استان ۲ برابر شده است.

کد مطلب: ۱۱۱۸۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
در دولت تدبیر و امید، تعداد تخت های بیمارستانی در استان ۲ برابر شده است

به گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه استان به مناسبت هفته دولت با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: خدمات دولت ها خدمات و دستاوردهای نظام بوده و باید به خوبی برای مردم اطلاع رسانی شود.

او گفت: کمبودها و نواقص به خوبی مطرح می شود که یک امر پسندیده است، اما متاسفانه اقدامات به خوبی اطلاع رسانی نمی شوند.
استاندار ابراز کرد: در حالی که دشمن برای ناامید کردن مردم و ناکارآمد و ناتوان جلوه دادن نظام در تلاش است، اما کارها و اقدامات در جمهوری اسلامی راهبردی و هدفمند اجرا می شوند.
کلانتری گفت: از سال ۹۲ تاکنون تعداد تخت های بیمارستانی در استان ۲ برابر شده است، پتروشیمی گچساران و جاده پاتاوه -دهدشت، سد بزرگ چم شیر مراحل نهایی را طی می کنند، پتروشیمی دهدشت وارد مرحله اجرا شده و ۳۳۲ میلیون یورو فقط اعتبار ارزی آن است، جاده گچساران- خیرآباد با ۲۰۰ میلیارد تومان، بیمارستان نرگسی گچساران و بهمئی آماده افتتاح است اما به اندازه تغییر یک معاون مدیرکلی اطلاع رسانی نمی شوند.
او افزود: در بحث پروژه های جهش تولید اولین استان بودیم که لیست ارائه دادیم و تخصیص اعتبار بالایی گرفتیم و این پروژه ها با میانگین پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی افزون بر ۱۳ هزار نفر شغل ایجاد می کند.
استاندار گفت: با این همه مشکلات و موانع، جمهوری اسلامی راه نجات را در راستای حرکت اباعبدالله الحسین(ع) ادامه می دهد و ما هم برای انجام وظیفه و تعهدی که بر عهده داریم راهی به جز فرهنگ و تفکرعاشورایی نداریم.
او با بیان اینکه آمریکا با همه شرایط در برابر کرونا زمین گیر شده است، خاطرنشان کرد: مردم ما در شرایط تحریم ها، مشکلات ناشی از بیماری کرونا اما با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی عزادار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش به سوگ نشسته اند.
کلانتری گفت: با همه مشکلات و فشارهای حداکثری دشمنان، سراسر ایران اسلامی به هر خانه یک حسینه تبدیل شده و یک شور الهی و عشق حسینی در وجودشان متجلی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار