در دومین روز از هفته دولت انجام شد:

افتتاح و کلنگ زنی 21 پروژه با اعتبار 123 میلیارد تومان در شهرستان آباده

آباده ( پانا) – به نقل از روابط عمومی فرمانداری آباده امروز و در دومین روز از هفته دولت با حضور نماینده مردم آباده در مجلس، استاندار فارس، فرماندار آباده و مسولان استانی و شهرستانی 21 پروژه عمرانی و صنعتی با اعتباری بالغ بر 123 میلیارد تومان در این شهر افتتاح و کلنگ زنی شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و کلنگ زنی 21 پروژه با اعتبار 123 میلیارد تومان در شهرستان آباده

بر اساس این گزارش، استاندار فارس در حاشیه این سفر با اشاره به انتخاب شهر آباده به عنوان شهر جهانی منبت گفت: تعدادی از پروژه‌های هفته دولت مربوط به این جایگاه جهانی است.

رو نمایی از تابلوهای ورودی آباده شهر جهانی منبت با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال و همچنین افتتاح دبیر خانه دائمی شهر جهانی منبت از جمله پروژه های قابل افتتاح در این سفر بود.

عنایت الله رحیمی با تاکید بر اهمیت و توجه به صنایع و واحدهای تولیدی، اظهار کرد: کارخانه کاشی و سرامیک اسپیکو سرام در زمینی به مساحت 20 هکتار و با سرمایه‌گذاری 384 میلیارد ریال زمینه بیش از سیصد فرصت شغلی را فراهم می‌آورد.

نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین به کلنگ زنی 7 طرح تولیدی در شهرک صنعتی آباده اشاره کرد و گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 900 میلیارد ریال، 139 فرصت شغلی را ایجاد می کند. افتتاح یک آموزشگاه 6 کلاسه با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال و همچنین یک آموزشگاه خیر ساز 12 کلاسه با اعتباری بیش از 55 میلیارد ریال از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار فارس به شهرستان آباده بود.

استاندار فارس در این سفر پیاده راه سلامت و اولین ایستگاه دوچرخه سواری در شمال فارس را با اعتبار 21 میلیاردی و همچنین بازسازی و نوسازی مهمانسرای شهرداری آباده با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال را افتتاح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار