جلسه هماهنگی مانور بازگشایی مدارس منطقه ۱۷

تهران(پانا)- جلسه آمادگی مانور بازگشایی مدارس با حضور مهدی نیکبخت، مدیریت آموزش و پرورش منطقه، سهراب مولایی، دبیر ستاد بازگشایی مدارس و سایر اعضای شورای معاونین و گروه های پنج گانه ارزیابی تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی مانور بازگشایی مدارس منطقه ۱۷

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش منطقه 17 تهران، در این جلسه مهدی نیکبخت با تشکر از اقدامات خوب انجام شده در مدارس، به اهمیت آمادگی هر چه بیشتر مدارس برای پذیرش دانش آموزان تاکید کرد و گفت: اقدامات مدارس باید به گونه ای تنظیم شود که نشان دهنده شور و شوق مدارس برای پذیرش میهمانان مهم و ارزشمندی همچون دانش آموزان عزیز است که تصویر این اشتیاق ضمن ایجاد انگیزه تحصیلی در ذهن آنها تا همیشه ماندگار بماند.
وی افزود: به دلیل اهمیت بالای بازگشایی مدارس لازم است تمامی مجموعه ها با همکاری و همفکری و همدلی در بالاترین سطح همت کنند.
در ادامه نیکبخت به بازگشایی مدارس در شرایط موجود اشاره کرد و گفت: در این رابطه صحبت های متعددی در جلسات گوناگون انجام شده است و اکنون زمان اجرا فرا رسیده و با این مانور باید میزان آمادگی مدارس در حوزه های مختلف آموزشی، پرورشی و به خصوص بهداشتی سنجیده شود و در زمان باقیمانده جهت رفع نواقص احتمالی اقدام مناسب صورت گیرد تا مدارس ما در بهترین شرایط با مهر فراوان به استقبال دانش‌آموزان بروند و آنها را در کانون گرم و امن خود قرار دهند تا بتوانند حتی در شرایط سخت آگاهی، آرامش و امنیت روحی - روانی را به دانش آموزان و خانواده هایشان هدیه کنند.
مهدی نیکبخت گفت: با تدابیر انجام شده به منظور بررسی میزان آمادگی مدارس جهت بازگشایی شکوهمند، دومین مانور بازگشایی در سطح مدارس منطقه ۱۷، همچون سال گذشته در روزهای سوم و چهارم و پنجم شهریور برگزار می شود.
در ادامه جلسه با همفکری اعضای حاضر فرم ارزیابی سطح آمادگی مدارس تهیه و مورد بررسی قرار گرفت و ضمن ایجاد هماهنگی های لازم بین اعضا، برنامه بازدید مدارس آماده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار