پلمب انبار سیگار فاقد مجوز به ارزش 11 میلیارد ریال در استان زنجان

زنجان (پانا) - معاون نظار ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد یک انبار سیگار در استان زنجان به دلیل عدم ثبت انبار در سامانه جامع انبارها و عدم ثبت ورود و خروج کالا توسط بازرسی سازمان کشف و پلمب شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
پلمب انبار سیگار فاقد مجوز به ارزش 11 میلیارد ریال در استان زنجان

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، اسماعیل مسلمی گفت: با توجه به اینکه مجوز ثبت این انبار در سامانه جامع انبارها در تاریخ 23/1/99 منقضی شده بود، هیچ اقدامی در جهت تائید مجدد انبار و نیز ثبت ورود و خروج کالا صورت نگرفته بود.

وی با اشاره به قانون برخورد با اینگونه واحدهای متخلف اظهار کرد: بر اساس شیوه نامه تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا، عدم ثبت انبار و ورود و خروج کالا به عنوان قاچاق محسوب شده و باید با آنها برخورد قانونی صورت گیرد.

این مقام مسئول یادآور شد: در صورتی که بازرسین به انبار مراجعه کرده و در صورت ثبت انبار، ورود و خروج ثبت نشده باشد، مهلت یک هفته ای جهت ثبت رسید و حواله صادر می شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان افزود: میزان موجودی این انبار بالغ بر 4 میلیون و 80 هزار نخ به ارزش 11 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است که هم اکنون پرونده آن در دست بررسی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار