کمرئی: آموزش دروس به دانش‌آموزان باید در مسیر اثربخشی نسبت به سایر رسانه‌ها عمل کند

تهران (پانا) - باحضور معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش و معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج، اجرای کیفی آموزش‌های درس آمادگی دفاعی مدارس موردبررسی قرارگرفت.

کد مطلب: ۱۱۱۷۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
کمرئی: آموزش دروس به دانش‌آموزان باید در مسیر اثربخشی نسبت به سایر رسانه‌ها عمل کند

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، جلسه هماهنگی فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی درس آمادگی دفاعی دوره متوسطه، باحضور معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش و معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج در سالن جلسات معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش برگزار شد.

در این جلسه معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، ضمن تبیین اهمیت درس آمادگی دفاعی دوره متوسطه در کشور و نظام آموزشی ایران قدامات انجام شده دبیرخانه کشوری این درس به مشکلات نیروی انسانی و مسائل مرتبط پرداخت.

عضو شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش افزود: «در عصر کرونا بهره گیری از فناوری‌های ارتباطی در آموزش باعث شد تا آموزش دروس به دانش‌آموزان در مسیر اثربخشی نسبت به سایر رسانه‌ها عمل کند.»

در این نشست که مدیران کل دفاتر معاونت و رئیس بسیج فرهنگیان کشور و مدیر آموزش سازمان بسیج و جمعی از عوامل مرتبط حضور داشتند، سازوکارهای مناسب برای برای تولید محتوای آموزشی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در ادامه گفت‌وگوهایی برای آموزش و توانمندسازی دبیران درس آمادگی دفاعی دوره متوسطه و کیفیت تدریس درس آمادگی دفاعی در هنرستان‌های کشور انجام و مقرر شد ضمن استفاده از نیروهای آموزش دیده، دوره‌های آموزشی مناسب و موثر برای توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای معلمان آمادگی دفاعی دوره‌های تحصیلی پیش بینی و اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار