کشف ۲۵ فقره موبایل قاپی در تهران

تهران (پانا) - رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه از دستگیری موبایل قاپی با ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۲۵ فقره موبایل قاپی در تهران

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ سید امین موسوی اظهار کرد: با وقوع چند سرقت مشابه زورگیری و سرقت گوشی های تلفن همراه توسط جوانی حدوداً ۲۰ ساله، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران عملیات کلانتری مشیریه قرار گرفت.

رئیس کلانتری مشیریه با اشاره به اینکه مالباختگان در شکوائیه خود اظهارکردند که هنگام مکالمه با تلفن، گوشی همراهشان توسط فردی حدودا ۲۰ الی ۲۵ ساله سرقت شده است و مشخصات ظاهری او را به خاطر دارند،گفت: تصویری از سارق در اختیار کلیه واحدهای گشت های انتظامی سر کلانتری ششم پلیس پیشگیری تهران قرار گرفت و تعداد گشت زنی های هدفمند افزایش یافت تا به محض مشاهده متهم وی را دستگیر کنند.

موسوی افزود: آخرین شکایت از متهم حاکی از این بود، روز گذشته سارق در اتوبان بعثت قصد داشت موبایل مرد میانسالی حدودا ۵۰ ساله را زورگیری کند و زمانی که با مقاومت شاکی روبه رو می شود با وی درگیر می شود و با ضربات متعدد چاقو از ناحیه سر و سینه وی را مصدوم می کند و از محل متواری می شود.

رئیس کلانتری مشیریه با اشاره به اینکه از متهم یک گوشی در محل بجا می ماند و شهروند با اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد، اظهارکرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، ماموران کلانتری در گشت زنی های هدفمند متهم را در حال پرسه زنی در بین خودروهای پارک شده رویت و قبل از بروز هر واکنشی وی را زمین گیر می کنند.

وی افزود: متهم در همان بازجویی های اولیه اقرار کرد در مناطق جنوب شهر موبایل قاپی می کند و هر روز هم به خاطر اینکه شناسایی نشود محل را تغییر می دهد و در مجموع به ۲۵ فقره زورگیری اعتراف کرد.

موسوی با اشاره به اینکه در بازرسی بدنی از سارق سه گوشی همراه و یک تبلت کشف شد، گفت: مال باختگان به کلانتری دعوت شده و متهم را مورد شناسایی قرار داده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار