عضویت مراکز یادگیری محلی آذربایجان غربی در بازار بین المللی چیگل و بازار داخلی پیمیشه

ارومیه (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مراکز یادگیری محلی استان با همکاری جهاد دانشگاهی به عضویت بازار بین المللی اینترنتی چیگل و بازار داخلی ملی پیمیشه برای فروش محصولات و تولیدات خود در می آیند.

کد مطلب: ۱۱۱۷۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
عضویت مراکز یادگیری محلی آذربایجان غربی در بازار بین المللی چیگل و بازار داخلی پیمیشه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان،نشست همکاری معاونت سوادآموزی استان با مرکز جهاد دانشگاهی در محل دفتر معاونت سوادآموزی برگزار شد.

علی اکبر صمیمی، معاون سوادآموزی استان در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: بمنظور توسعه، حمایت و اشتغال زایی تفاهم نامه همکاری با جهاد دانشگاهی بسته می شود.

صمیمی با اشاره به فعالیت ۵۳مرکز یادگیری در سطح استان گفت: بمنظور جذب حداکثری سوادآموز و برای ایجاد رغبت جهت حضور سوادآموزان در مراکز علاوه بر سوادآموزی مهارت آموزی، حرفه آموزی نیز آموزش داده میشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هدف ما علاوه بر سوادآموزی در مراکز تبدیل مراکز به کارگاه های تولیدی کوچک برای اشتغال زایی است.

این مقام مسئول، پیشرفت جامعه را در گرو ایجاد مراکز تولیدی خرد دانست و گفت :برای رهایی از مشکلات معیشتی باید به کارگاه های تولیدی خرد توجه کرد.

وی گفت: هدف ما علاوه بر سوادآموزی در مراکز تبدیل مراکز به کارگاه های تولیدی کوچک برای اشتغال زایی است.

صمیمی افزود: مراکز یادگیری با حمایت و پشتیبانی به بازار بین المللی اینترنتی چیگل و بازار داخلی ملی پیمیشه برای فروش محصولات و تولیدات خود با همکاری مرکز جهاد دانشگاهی متصل می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار