۱۰۰۰۰ عدد ماسک بین هیئات مذهبی استان گلستان توزیع شد

گلستان(پانا)- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان از توزیع ۱۰ هزار عدد ماسک بین هیئت‌های مذهبی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۰۰۰ عدد ماسک بین هیئات مذهبی استان گلستان توزیع شد

به گزارش تسنیم، مهدی سلمان‌زاده اظهار کرد: توصیه همه بر این است که هیئات و عزاداران دستورالعمل‌های بهداشتی را در مراسمات محرم رعایت کنند. برای تحقق این امر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در تمامی استان‌ها و از جمله استان گلستان تعداد 10 هزار عدد ماسک بین هیئات مذهبی توزیع کرده است.

وی گفت: مشابه این اقدام قبل از ایام عزای سید و سالار شهیدان تعداد 15 هزار بسته کامل بهداشتی از جمله ماسک، ژل و مایع ضدعفونی دست، در اختیار گروه‌های جهادی سراسر استان قرار داده شد تا در محلات و حواشی شهرها توزیع شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان افزود: رعایت تمامی نکات بهداشتی مانند زدن ماسک، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و غیره لازم و ضروری است که به طور قطع عزاداران و هیئات در عمل مورد توجه قرار خواهند داد.

وی همچنین از طبخ 110 هزار وعده غذای گرم در ایام محرم خبر داد و گفت: با رعایت کامل اصول بهداشتی در ایام محرم 110 هزار وعده غذای گرم طبخ و در مناطق کمتر برخوردار روستایی و شهری استان توزیع می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار