استاندار بوشهر:

دولت با وجود محدودیت های اقتصادی عملکرد موفقی داشته است

بوشهر(پانا)_ استاندار بوشهر عنوان کرد دولت تدبیر و امید با وجود محدودیت ها و تحریم های اقتصادی، عملکرد موفقی در حوزه های مختلف عمرانی و اقتصادی داشته است.

کد مطلب: ۱۱۱۷۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
دولت با وجود محدودیت های اقتصادی عملکرد موفقی داشته است

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان‌های دشتی و دیر از طریق ارتباط تصویری با فرمانداران و مسئولان این 2 شهرستان با تسلیت ایام حزن و اندوه به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه محرم و گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: خدمات دولت در ابعاد گوناگون عمرانی، اقتصادی و خدماتی در استان بوشهر حائز اهمیت است، چرا که فعالیت و طرح‌های مهمی در 7 سال گذشته در استان بوشهر اجرا و افتتاح شده است.
وی با گرامیداشت روز پزشک، خدمات کادر درمانی و پرستاری در مقابله با ویروس کرونا و رسیدگی به بیماران این حوزه را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: پزشکان و پرستاران به عنوان مدافعان جبهه سلامت با به خطر انداختن جان و سلامتی خود، به جامعه خدمات قابل توجهی ارائه کرده‌اند که تلاش آنان قابل ستایش و قدردانی است.
گراوند با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 84 پروژه با اعتبار 1442 میلیارد ریال در دشتی تصریح کرد: همچنین به مناسبت هفته دولت 61 پروژه عمرانی و اقتصادی با 77 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان دیر افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
استاندار بوشهر با بیان اینکه در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر طرح‌های مهم اقتصادی اجرا و افتتاح شده است تصریح کرد: شهرستان دشتی که بر اساس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی طرح‌های مهمی اجرا و افتتاح کرد سال قبل به عنوان شهرستان برتر معرفی و از خدمات فرماندار دشتی قدردانی شد.
گراوند با بیان اینکه افتتاح این طرح‌های اقتصادی نقش مهمی در حل مشکلات اشتغال‌زایی دشتی داشته است گفت: شهرستان دشتی گام‌های مهم و ارزشمندی در اجرای طرح‌‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی برداشته است که اکنون در اجرای طرح‌های انرژی خورشیدی در استان بوشهر پیشتاز و کارهای خوب و مطلوبی اجرا کرده است.
استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی در دشتی بیان کرد: اجرای خط انتقال آب تنگ‌ سدر به طول 22 کیلومتر می‌تواند بر تامین و پایداری آب آشامیدنی استان بوشهر و دشتی کمک کند.
گراوند با بیان اینکه خطوط انتقال آب استان بوشهر در تمامی نقاط شهری و روستایی به هم ارتباط دارد خاطر نشان کرد: اجرا طرح‌های آبرسانی در هر نقطه‌ای از استان می‌تواند بر پایداری آب آشامیدنی اثرگذار باشد و اجرای خط انتقال آب تنگ‌سدر در تامین آب خورموج، کاکی و روستاهای دشتی بسیار حائز اهمیت است.
وی در این آیین دستور افتتاح و عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی اقتصادی دشتی و دیر را به نام شهدای عاشورا اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار