افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 145 پروژه عمرانی در شهرستان‌های دیر و دشتی

بوشهر(پانا) - با حضور گراوند استاندار بوشهر و از طریق ارتباط زنده ویدئو کنفرانس، 145 پروژه عمرانی با بیش از 2200 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان های دیر و دشتی افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 145 پروژه عمرانی در شهرستان‌های دیر و دشتی

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، پروژه ‏هایی که امروز همزمان با هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی آن در دشتی آغاز می‎شود ۹ پروژه با اعتبار ۷۴۴ میلیارد ریال است.
خط انتقال آب به روستای لاور شرقی به طول چهار کیلومتر و ۳۰ میلیارد ریال اعتبار، نوسازی شبکه آب روستای لاور شرقی به طول ۱۹ کیلومتر و با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال نصب و راه‎اندازی سه سایت بی.تی.اس ایرانسل با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در سه روستای بخش شنبه شامل روستاهی کاردنه، حناشور و سهو، نصب و راه‎اندازی و ارتقا تکنولوژی از ۲ جی به سه جی و چهار جی در ۶ سایت همراه اول در سطح شهرستان با اعتبار ۱۰۶ میلیارد ریال از دیگر پروژه‎های افتتاحی هفته دولت در شهرستان دشتی است.
نادری فرماندار دشتی عنوان کرد: عملیات آبخیزداری در منطقه لاور نیز با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، نگارخانه خورموج به مساحت ۴۳۰ مترمربع به مبلغ ۹ میلیارد ریال اعتبار، پانسیون ۶ واحدی پزشکان بیمارستان زینبیه خورموج با ۲۸ میلیارد ریال اعتبار و ۱.۸ هکتار گلخانه با اشتغال ۱۸ نفر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‏‌های شهرستان دشتی برای هفته دولت امسال است.
پروژه‏ های عمران شهری خورموج نیز شامل پارک، آسفالت کوچه‏‌ها و معابر با ۴۷ میلیارد ریال اعتبار است.
همچنین در شهرستان دیر 51 پروژه عمرانی با اعتبار 70 میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح و عملیات اجرایی 10 پروژه عمرانی با اعتبار 6 میلیارد و 600 میلیون تومان آغاز می شود.
تولید شن و ماسه با اعتبار 10 میلیارد تومان، طرح بیابان زدایی در زمینی به مساحت 150 هکتار با اعتبار 380 میلیون تومان، تولید و بسته بندی آب با 2.5 میلیارد تومان، افتتاح پاسگاه محیط بانی جزیره نخیلو، زمین چمن روستای شهنیا، خوابگان ورزشکاران و بوستان پرستار از دیگر طرح های افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی در دیر است.
3 پروژه شاخص درمانگاه تامین اجتماعی دیر، ایستگاه تقویت برق بردخون و سالن اجتماعات آبدان هم در ایام دهه فجر در شهرستان دیر افتتاح می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار