جلسه ساماندهی نیروی انسانی و پروژه بازگشایی مدارس متوسطه منطقه 3

تهران (پانا) - جلسه مدیران دولتی متوسطه دوره اول با محوریت ساماندهی نیروی انسانی و پروژه بازگشایی مدارس متوسطه دوره اول در سال تحصیلی 1400-1399 در سالن شهید مُهری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ساماندهی نیروی انسانی و پروژه بازگشایی مدارس متوسطه منطقه 3

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 3؛ جلسه مدیران دوره اول متوسطه منطقه 3 با حضور تقی کیانی، معاون آموزش متوسطه و مینا رحیمی،کارشناس دوره اول متوسطه با محوریت ساماندهی نیروی انسانی و پروژه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 1400-1399 در سالن شهید مُهری برگزار شد.

تقی کیانی، معاون آموزش متوسطه ضمن تقدیر و تشکر از مدیران مدارس در خصوص کلیه فعالیت های انجام شده در تابستان، به بررسی مسائل ثبت نام پایه هفتم و میان پایه در مدارس پرداخت.

وی در ادامه گفت: برای رفع کمبود نیرو لازم است همکاران را ترغیب به استفاده از طرح تمام وقت کرده و بستر سامانه آموزشی شاد برای سال تحصیلی دانش آموزان آماده شود. و همچنین مقرر شد مدیران در خصوص توزیع متوازن رشته های تحصیلی در آگاهی بخشی و ترغیب دانش آموزان پایه نهم در انتخاب رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش اقدام کنند.

در پایان مینا رحیمی، کارشناس دوره اول متوسطه مسائل مربوط به ساماندهی نیروی انسانی، برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی و آموزش های مهارتی بصورت الکترونیکی، تبیین تدوین برنامه سالانه را مطرح کرد. و خواستار پیگیری به موقع مدیران در مسائل مربوطه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار