رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

راه یابی 6 دانش آموز کرمانی به مجلس دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش استان کرمان از راه یابی 6 دانش آموز کرمانی به مجلس دانش آموزی کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
راه یابی 6 دانش آموز کرمانی به مجلس دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، هاشم برآوردی با اعلام این خبر گفت: به علت شیوع بیماری کرونا، همه مراحل انتخابات دهمین دوره مجلس دانش آموزی در 14 مرداد 99 در بستر فضای مجازی برگزار شد.

وی با بیان این که نامزدهای انتخاباتی از 11 تا 13 مرداد تبلیغات خود را شامل عکس، فیلم و سوابق در قالب فایل pdf در سامانه، بارگذاری کرده اند، افزود: 95 دانش آموز پسر و 106 دانش آموز دختر از 32 شهرستان و منطقه استان به عنوان منتخبان شورای دانش آموزی شهرستان و منطقه در این انتخابات شرکت کردند که 18 نفر( 9 دختر و 9 پسر) به عنوان اعضای شورای دانش آموزی استان انتخاب شدند و 6 نفر از آن ها هم به عنوان نمایندگان کرمان وارد مجلس دانش آموزی کشور می شوند.

رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در گروه دختران، عسل شهابی نژاد دانش آموز پایه نهم از شهرستان بافت به عنوان رئیس شورای دانش آموزی استان کرمان، غزل حسن پور دانش آموز پایه دهم از شهرستان سیرجان، به عنوان نایب رئیس شورای دانش آموزی و هلیا یزدانی دانش آموز پایه نهم از ناحیه 2 کرمان به عنوان منشی شورای دانش آموزی استان کرمان و نماینده، به مجلس شورای دانش آموزی کشور راه یافتند.

برآوردی همچنین اعلام کرد: در گروه پسران محمد جابر نظری دانش آموز پایه دهم از شهرستان سیرجان به عنوان رئیس شورای دانش آموزی استان کرمان، یزدان بیدمشکی دانش آموز پایه نهم از شهرستان جیرفت به عنوان نایب رئیس شورای دانش آموزی و علی شمس الدینی دانش آموز پایه نهم از ناحیه 1 کرمان به عنوان منشی شورای دانش آموزی استان کرمان و نماینده، به مجلس شورای دانش آموزی کشور راه یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار