عملیات ساخت یک مجتمع آموزشی و پرورشی در نیشابور آغاز شد

تهران (پانا) - باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در نیشابور تفاهم‌نامه احداث مجتمع آموزشی و پرورشی پدران آسمانی منقعد و کلنگ آن بر زمین زده شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
عملیات ساخت یک مجتمع آموزشی و پرورشی در نیشابور آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، همزمان با سفر یک روزه رخشانی‌مهر به نیشابور تفاهم‌نامه احداث مجتمع آموزشی و پرورشی پدران آسمانی با مشارکت خیر مدرسه ساز عباس توزنده جانی منعقد شد و بلا فاصله پس از امضای تفاهم نامه، کلنگ احداث این مجتمع آموزشی و پرورشی به زمین زده شد.

در بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از پروژه‌های در دست ساخت و مجموعه‌های آموزشی و پرورشی شهرستان نیشابور، تفاهم‌نامه ساخت مجتمع آموزشی و پرورشی پدران آسمانی به امضا رئیس سازمان و مدیر کل نوسازی مدارس خراسان رضوی و نمایندگان نیشابور در مجلس شورای اسلامی با خیر نیک اندیش عباس توزنده جانی رسید.

این مجموعه با زیربنای ۱۲۰۰ متر‌مربع در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع در شهرک فیروزه حاشیه بلوار قدس غربی نیشابور طی دوسال احداث خواهد شد.

هزینه احداث این مجموعه به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است که 30 میلیارد ریال آن از سوی خیر نیکوکار تقبل و مابقی از محل اعتبارات ملی تامین و پرداخت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار