همزمان با سفر دکتر رخشانی‌مهر به خراسان رضوی صورت گرفت؛

واگذاری 3 هکتار زمین به آموزش و پرورش شهرستان زبرخان

عملیات ساخت دبستان ۱۲ کلاسه در طرقبه آغاز شد

تهران (پانا) - در ادامه سفر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به خراسان رضوی، سه هکتار زمین در شهرستان خرو ، به آموزش و پرورش شهرستان زبرخان اهدا، و عملیات احداث یک باب دبستان ۱۲ کلاسه در طرقبه آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
واگذاری 3 هکتار زمین به آموزش و پرورش شهرستان زبرخان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، در ادامه سفر مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به خراسان رضوی، سه هکتار زمین در شهر خرو، به منظور ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی به آموزش و پرورش شهرستان زبرخان اهدا شد.

رخشانی‌مهر که برای بازدید از پروژه‌های در دست ساخت و کلنگ زنی چند پروژه آموزشی و پرورشی دیگر به استان خراسان رضوی سفر کرده است، امروز به نیشابور و سپس شهرستان تازه تاسیس زبرخان رفت و ضمن بررسی روند اجرایی پروژه های درحال احداث، بر تسریع در تکمیل طرح های نیمه تمام تاکید کرد.

در شهر خرو و طی مراسمی با حضور دکتر رخشانی مهر ۳۰ هزار متر مربع زمین جهت احداث مجموعه های آموزشی و پرورشی به آموزش و پرورش شهرستان زبرخان واگذار شد.

آغاز عملیات ساخت دبستان 12 کلاسه در طرقبه

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور شامگاه روز یکشنبه دوم شهریور در ادامه یک روز پرکار و در طرقبه کلنگ ساخت یک دبستان مشارکتی 12 کلاسه را بر زمین زد.

این دبستان 12 کلاسه در زمینی به مساحت ۳۷۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۱۸۰۰ متر مربع با مشارکت خیر نیک اندیش؛ حیدرعلی از سوی اداره کل نوسازی مدارس خراسان رضوی احداث می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار