مهراله رخشانی‌مهر در پیامی به مناسبت هفته دولت تاکید کرد؛

تجدید عهد با شهدای دولت در خدمت به ملت شریف ایران

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پیامی به مناسبت هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بر استمرار خدمت صادقانه به ملت شریف ایران تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تجدید عهد با شهدای دولت در خدمت به ملت شریف ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، متن پیام رخشانی‌مهر به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت، فرصتی برای ارزیابی مسئولان دولتی از عملکرد خود است. (مقام معظم رهبری)

تاریخ این سرزمین سراسر مجاهدت و ایثارگری بزرگ مردانی است که جز رضایت پروردگار و خدمت به خلق خدا چیزی ندیدند و نخواستند و وجود و عمر پربرکتشان را در این مسیر ارزشمند گذاشتند. شهیدان رجایی و باهنر دلیرمردان و خدمتگزاران صدیق، معلمان علم و عمل، و یاوران امام و انقلاب بودند که فرصت بهره مندی از وجود پر خیرشان در انقلاب هرچندکوتاه اما بسیار پرثمر بود.

هفته دولت فرصت مغتنمی است که ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، با شهدای والامقام دولت که صادقانه و مجاهدانه در راه اعتلای انقلاب و پیشرفت ایران اسلامی تلاش خود را تا ایثار جان انجام دادند و با خون خود نهال انقلاب را به ثمر و قوام رساندند تجدید عهد نماییم که سنگر خدمت به انقلاب اسلامی و ایران عزیز را با وحدت و همدلی تا پای جان حفظ کنیم.

با بزرگداشت نام و خاطره شهدای دولت، هفته دولت را که مظهر تجلی تلاش ها و دستاوردهای خدمتگزاران ملت است، به حضور دولتمردان، مدیران و کارکنان صدیق و پرتلاش دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و استمرار توفیق در خدمت به ملت شریف ایران را از درگاه پروردگار متعال و در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) مسالت می نمایم. همچنین روز کارمند را نیز به کارمندان عزیز و پرتلاش، به ویژه همکارانم در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در سراسر کشور تبریک عرض نموده و از تلاش‌های صادقانه و ارزشمند یکایک کارکنان قدردانی می کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار