تقدیر سازمان نهضت سوادآموزی کشور از استاندار سمنان

تهران (پانا) - آموزش و پرورش استان سمنان در فعالیت‌های حوزه سوادآموزی در سال 98 به رتبه بسیار خوب و قابل تقدیر رسید.

کد مطلب: ۱۱۱۷۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر سازمان نهضت سوادآموزی کشور از استاندار سمنان

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، شاپور محمدزاده در نامه 1331 خود خطاب به علی رضا آشناگر، استاندار و رییس شورای پشتیبانی سوادآموزی استان سمنان، رتبه «بسیار خوب و قابل تقدیر» سوادآموزی استان در سال 98 را به وی ابلاغ و ابراز قدرشناسی کرد.

در نامه معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور آمده است: آنچه مسلم است دستیابی استان به چنین موفقیت ارزشمندی در سایه عزمی راسخ و تلاشی صادقانه، هدایت و راهبری هوشمندانه جناب عالی و دیگر اعضای محترم شورای پشتیبانی سوادآموزی به منظور بهره گیری هرچه بیشتر و مطلوب تر از ظرفیت ها و توانمندی بومی و منطقه ای و نیز همت والا و بی بدیل همکاران مجموعه آموزش و پرورش انجام گرفته است.

خاطر نشان می‌شود: ارزیابی فعالیت های سوادآموزی استان ها توسط سازمان نهضت سوادآموزی کشور در 25 شاخص و 32 محور صورت گرفته که استان سمنان در 16 شاخص، بیش از 90 درصد امتیاز را کسب کرده است.

در 5 شاخصِ صیانت از اعتبارات، برنامه عملیاتی، مراکز یادگیری محلی و مسؤولیت پذیری و آموزش عملی نماز، صد درصد امتیاز را به دست آورده و در 15 شاخص نیز توانسته است، امتیاز بالاتر از میانگین کشوری را کسب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار