حکیم زاده خبر داد:

برگزاری کلاس‌های پیش دبستانی در شبکه شاد

۹۹ درصد دانش آموزان ابتدایی ثبت نام کردند

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی تاکید کرد بخشی از کلاس‌های دوره پیش‌دبستانی برای نوآموزانی که در مدرسه ثبت نام کرده باشند، در شبکه شاد قابل دسترسی است.

کد مطلب: ۱۱۱۷۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس‌های پیش دبستانی در شبکه شاد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضوان حکیم زاده درباره روند ثبت نام و آموزش نوآموزان پیش دبستانی و بدو ورود به مدرسه اظهار کرد: با توجه به تفاوت وضعیت مناطق شرایط مختلفی برای حضور دانش آموزان و نوآموزان پیش دبستانی وجود دارد، در شرایط سفید آموزش حضوری، در شرایط زرد آموزش ترکیبی از حضوری و غیرحضوری و در شرایط قرمز کلاس‌ها مجازی خواهد بود.

وی ادامه داد: برای دانش‌آموزان کلاس اولی در شرایط قرمز در نظر داریم تا با وجود کلاس‌های مجازی، حتی خیلی کم با همراهی خانواده و معلم در مدرسه حضور داشته باشند تا با این محیط آشنا شوند.

معاون آموزش ابتدایی با اشاره به اینکه همواره خانواده‌ها شرکای مهمی برای آموزش هستند، تصریح کرد: اما امسال شریک راهبردی خواهند بود و مطمئن هستم با تعامل مدرسه و خانواده بهترین استفاده از فضای مجازی را هم خواهیم داشت.

حکیم زاده درباره آمار ثبت نام دانش‌آموزان کلاس اولی گفت: در آغاز مسیر دغدغه داشتیم، اما طبق آخرین آمار بیش از ۹۹ درصد در دوره ابتدایی ثبت نام کردند و با اطلاع رسانی بیشتر به خانواده‌ها این رقم افزایش هم خواهد یافت.

وی درباره وضعیت نام نویسی نوآموزان پیش دبستانی افزود: هرسال هم در این موقع نسبت به سایر دوره‌های تحصیلی تعداد کمتری نام نویسی در این دوره را داریم و در جلسه‌ای که نمایندگان و مدیران کل استانی داشتیم راجع به راهکار‌های که الزام تربیتی دوره پیش دبستانی را تبیین می‌کند صحبت کردیم.

معاون آموزش ابتدایی بیان کرد: اصراری به حضور نوآموزان نداریم و آموزش‌هایی از طریق شبکه شاد و مدرسه تلویزیونی در نظر گرفته شده است که برای بهره مندی نوآموزان پیش دبستانی از برنامه‌های شاد ثبت نام آن‌ها در مدرسه الزامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار