امضا تفاهم نامه همکاری در تامین تبلت های دانش آموزی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش

تهران (پانا) - دوم شهریور ماه 1399 تفاهم نامه ای بین شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) که متولی آموزش های غیر حضوری وزرات آموزش و پرورش در دوران شیوع ویروس کرونا  است با شرکت صنایع آموزشی منعقد شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
امضا تفاهم نامه همکاری در تامین تبلت های دانش آموزی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع آموزشی، این تفاهم نامه به امضاء سید حسن الحسینی گ، مشاور وزیر آموزش و پرورش و مسئول شبکه آموزشی دانش آموز(شاد) و علی محمد مصلحی، مدیر عامل شرکت صنایع آموزشی رسید.

در متن این توافق نامه آمده است:

"شرکت صنایع آموزشی متعهد می­شود برابر استانداردهای اعلام شده از سوی مدیریت شبکه شاد نسبت به تامین تبلت دانش آموزی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش به صورت واردات قطعات منفصله و مونتاژ در شرکت اقدام نماید و در صورت نیاز افزون بر ظرفیت شرکت، کنسرسیومی با حضور شرکت­های توانمند داخلی در این خصوص تشکیل دهد.

همچنین مدیریت شبکه شاد متعهد می شود: برای تامین تبلت های دانش آموزی مورد نیاز، شرکت صنایع آموزشی را به عنوان یکی از تامین کنندگان، در اولویت قرار دهد.

امید است با اجرای این تفاهم نامه، برای تعداد قابل توجهی از نیروهای جوان و متخصص اشتغال پایدار ایجاد و محصول نهایی "ساخت ایران" با برند شایسته و معتبر "صنایع آموزشی" در اختیار دانش آموزان و فرهنگیان محترم قرار گیرد".

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار