پیام رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت به‌مناسبت هفته دولت

یزد (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌یزد و رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت به مناسبت هفته دولت پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت به‌مناسبت هفته دولت

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام "احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت به شرح زیر است:

هفته نخست شهریور ماه، یادآور مجاهدت‌های شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر و نمادی ماندگار از وحدت دولت و ملت در مسیر سرافرازی تاریخ پر افتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و به‌نام هفته دولت نامگذاری شده است.
ضمن تسلیت ایام محرم حسینی و سوگواری سید و سالار شهیدان و آزادگان جهان حضرت اباعبدالله‌الحسین(‌ع) و گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای سرافراز دولت، فرصت مغتنمی است تا با بیان دستاوردهای دولت و اقدامات انجام شده، افق‌های جدیدی برای توسعه و پیشرفت را ترسیم کرده و با تدبیر و عقلانیت گام‌های بلندتر و استوارتری برای خدمت‌رسانی به مردم برداشت.
هفته دولت امسال در شرایطی فرا رسیده که کشورمان هدف یکی از کم سابقه ترین فشارهای خارجی و تروریسم اقتصادی است و جنگ روانی و تحریف واقعیت‌ها نقش مکمل فشار اقتصادی را برای ایجاد شکاف بین دولت و ملت ایفا می کند که بیان خدمات دولت که در واقع دستاوردهای نظام مقدس اسلامی است ترفند دشمنان را بی اثر خواهد ساخت.
هفته دولت در حقیقت گرامیداشت مردم و خدمت بی‌منت به آنان است.
با گرامیداشت این هفته، خدمات خدمتگزاران را در ادارات، نهادها و دستگاه‌های دولتی ارج نهاد‌ه و با سپاس و قدردانی از دولتمردان متعهدی که در راستای اعتلای نظام مقدس اسلامی با وجود همه محدودیت ها و تنگناهای سیاسی و اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه و جنگ روانی و تحریف واقعیت ها، صادقانه همت گماشته اند از خداوند متعال موفقیت و بهروزی را برای همگان مسئلت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار