کسب رتبه اول کشوری در سی و هشتمین دوره مسابقات غیر حضوری قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور توسط دانش آموز اردبیلی

اردبیل (پانا)- دانش آموزاردبیلی در سی و هشتمین دوره مسابقات غیر حضوری قرآن، عترت و نماز کشوری رتبه اول را به خود اختصاص داد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول کشوری در سی و هشتمین دوره مسابقات غیر حضوری قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور توسط دانش آموز اردبیلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل ، سید غلامحسن خلیلی موسوی ،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان گفت: در این دوره از مسابقات تعداد 62 نفر از دانش آموزان پسر و دختر برگزیده استان اردبیل در رشته های قرائت قرآن کریم، ترتیل، حفظ، حفظ ویژه، تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، اذان، انشای نماز و مداحی و در فضای مجازی شرکت داشتند.

او افزود: این مسابقات را گامی مهم در جهت اعتلای فرهنگ قرآنی و دینی در بین نوجوانان و جوانان دانش آموز عنوان کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان بیان کرد: در این دوره از مسابقات تعدادی از دانش آموزان حائز رتبه برتر شدند که از این میان از منطقه خلخال محدثه شجاعی مهر رتبه اول کشوری در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم و علیرضا باقری رتبه چهارم کشوری در رشته قرائت قرآن کریم و رضا نورمحمدی رتبه پنجم رشته احکام را کسب کردند.

غلامحسن خلیلی ادامه داد در این دوره از مسابقات از نفرات اول تا پنجم هر رشته با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل به عمل می آید.

سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در بخش پژوهشی به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و در بخش آوایی به میزبانی شهرستان های تهران و به صورت غیر حضوری در فضای مجازی برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار