آخرین آمار ابتلاء به کرونا در اصفهان؛

899 بیمار کرونایی در اصفهان بستری هستند که 172 نفر حالشان وخیم است

اصفهان (پانا)- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعلام ابتلا و بستری ۹۵ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته، خبر داد در این بازه زمانی ۶۹ بیمار با بهبود وضعیت جسمانی ترخیص شدند.

کد مطلب: ۱۱۱۷۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
899 بیمار کرونایی در اصفهان بستری هستند که 172 نفر حالشان وخیم است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، آرش نجیمی با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۹۵ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی اضافه کرد: در همین زمان تعداد ۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مرکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی‌شان ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که آمار مبتلایان به کرونا را در روز گذشته ۱۳۷ نفر اعلام کرده بود، تصریح کرد: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل با تشخیص کرونا بستری هستند ۸۹۹ نفر است که از این تعداد ۱۷۲ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یوهای مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار