ولی پوری: بالاترین آمار مشارکت پرسش مهر در اختیار شهر تهران است

تهران (پانا) - مراسم تجلیل از برگزیدگان استانی بیستمین پرسش مهر ریاست جمهوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حضور حداقلی منتخبین و با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیرکل و مجتبی ولی پوری، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ولی پوری: بالاترین آمار مشارکت پرسش مهر در اختیار شهر تهران است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، مراسم تجلیل از برگزیدگان استانی بیستمین پرسش مهر ریاست جمهوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حضور حداقلی منتخبین و با حضور فولادوند مدیرکل و ولی پوری معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ولی پوری با اشاره به اینکه بالغ بر 290 هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان شهر تهران در بیستمین پرسش مهر ریاست جمهوری مشارکت داشته اند اظهارداشت: این تعداد مشارکت بالاترین آمار مشارکت در سطح کشور می باشد.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: آثار فرهنگیان مستقیم به دبیرخانه کشوری ارسال شده است و 135 نفر دانش آموز برگزیده کشوری در رشته های مختلف از شهر تهران داشته ایم که 21 رتبه برگزیده کشوری مربوط به شهر تهران است و همچنین ۴۰ نفر نیز شایسته تقدیر شناخته شده اند.

وی افزود: سالانه برنامه ای برای تجلیل از برگزیدگان طرح پرسش مهر ریاست جمهوری برگزار میشود. روال بدین شکل است که طی فراخوانی از دانش آموزان و دست اندر کاران آموزش و پرورش خواسته میشود آثار خودشان را در راستای سوال و هدف مطرح شده ارسال کنند.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از برگزیدگان استانی و کشوری پرسش مهر۲۰ با سوال " ایا محیط مدرسه ، محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟" از سوی ریاست جمهوری و پاسخ از سمت مجموعه اموزش و پرورش انجام شد ادامه داد: به علت وجود محدودیت در تجمع و خطر کرونا و مصادف شدن با ایام عزای سالار شهیدان ۴ دانش اموز و ۲ نیروی فرهنگی برگزیده جشنواره به نمایندگی از ۱۳۵ نفر در مراسم تجلیل حضور پیدا کردند که توسط فولادوند مدیرکل اموزش و پرورش شهر تهران از این برگزیدگان تقدیر به عمل می اید.

اسامی برگزیدگان به شرح زیر است:

۱-دانش اموز رضا قاسمی نژاد رتبه اول استانی در رشته شعر از منطقه ۵

۲-دانش اموز آرینا شکری رتبه اول کشوری و استانی در رشته پویا نمایی از منطقه ۶

۳-دانش اموز شایان اقدمی رتبه اول کشوری و استانی در رشته فیلم کوتاه داستانی از منطقه ۴

۴-دانش اموز ریحانه زارعی رتبه اول کشوری در رشته نستعلیق از منطقه ۵

۵-نیروی فرهنگی اقای عیسی ابادی رتبه اول کشوری در رشته نمایش نامه نویسی از منطفه ۱۲

۶-نیروی فرهنگی خانم نیری رتبه اول کشوری در رشته ابرنگ از منطقه ۸

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار