پاشازاده: از ابتدا می‌دانستم که شاهین سقوط می‌کند

تهران (پانا) - سرمربی شاهین بوشهر که تیمش به دسته اول سقوط کرده اعتراف کرد که پیش از قبول سرمربیگری این تیم، می‌دانسته است که شاهین به دسته اول سقوط می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۱۷۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پاشازاده: از ابتدا می‌دانستم که شاهین سقوط می‌کند

به گزارش ایسنا، مهدی پاشازاده درباره شکست سنگین تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: ما توانستیم یک نیمه مقابل استقلال مقاومت کنیم ولی به دلیل اینکه هر پنج روز بازی برگزار می‌کردیم، تیم ما توانش را از دست داد. اگر مثل بازی با پارس جنوبی ۸ روز وقت داشتیم، روی بدن بازیکنان کار می‌کردیم و این مشکلات به وجود نمی‌آمد. هیچ بدنسازی درست و حسابی در ابتدای فصل و نیم فصل در این تیم انجام نشده است و یکی از دلایل اصلی سقوط این تیم همین بود که بازیکنان شرایط بدنی خوبی ندارند.

او ادامه داد: بازیکنانی هم که اکنون هستند خیلی هایشان بازیکن ۹۰ دقیقه نیستند. مخصوصا وقتی که در آن آب و هوا با فاصله خیلی کم بازی برگزار کنید. این مسائل خیلی به ما فشار آورد اما دیدید که در نیمه اول بازی قابل قبولی به نمایش گذاشتیم و با آن بازیکنانی که کیفیتشان پایین بود شانس چندانی در نیمه اول به استقلال ندادیم و یک گل زدیم و یک گل صد درصد هم نزدیم که اگر گل می شد، قطعا نتیجه تغییر پیدا می کرد.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر اضافه کرد: استقلالی‌ها در نیمه دوم با تعویض هایشان بیشتر جان گرفتند اما تیم ما با تعویض‌هایش ضعیف‌تر هم شد چرا که ذخیره‌هایمان کیفیت کمتری داشتند و این کار دست ما داد. بعد که استقلال جلو افتاد دیگر تیم انگیزه‌ای برای ادامه بازی نداشت. هرچند باید بگویم استقلال روی گل سوم و چهارمش هم خوش شانس بود. همه ما نشان دادیم که بازی اگر یک نیمه بود، کاری با استقلال و ستاره‌هایش کردیم که قابل تحسین است.

او با بیان اینکه همه دیدند در آن موقع که به شاهین آمدم تیم چگونه بازی می‌کرد، عنوان کرد: تیمی که شاید چهار تا پاس نمی‌توانست بدهد، بالای ۱۷،۱۸ پاس بهم می‌دادند و جلوی تیم‌های بزرگی مثل استقلال و تراکتور خیلی خوب کار کردند. از ابتدا هم من و هم مسئولان می‌دانستیم که شاهین سقوط می کند ولی این کار را شروع کردم و هدفم این بود که دیده شوم. به اندازه کافی در لیگ دو و لیگ یک مربی‌گری کردم اما متاسفانه برخی‌ها نمی‌خواستند کار من را ببینند.

پاشازاده اضافه کرد: آدمی نیستم که بخواهم شو اجرا کنم و همه چیز را در بوق و کرنا کنم. در این پنج هفته به شاهین آمدم تا کارم دیده شود و خداراشکر دیده هم شد و بقیه‌اش بستگی دارد به روابطی که وجود دارد چرا که با شایسته سالاری هیچ کس انتخاب نمی‌شود. به هر حال من کارم را باید درست انجام دهم.

او در پاسخ به این سوال که دوست دارید در شاهین بمانید یا به پیشنهاداتتان فکر کنید، گفت: من شاهین را دوست دارم اما اول این که باید ببنیم این تیم چه سرنوشتی پیدا می‌کند. خصوصی می‌شود یا شهرداری تیم داری می‌کند و هنوز تیمش مشخص نیست. مساله دوم این که اگر پیشنهاد لیگ برتری هم آمد باید بررسی کنم که چه تیمی و چگونه است. فعلا برنامه خاصی ندارم و باید بسنجیم تا بیبنیم چه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار