مراسم اختتامیه دوخت ماسک جهاد محور در دانشگاه آزاد کاشمر

کاشمر(پانا)- مراسم اختتامیه کارجهادی باحضور رئیس دانشگاه آزاد، نماینده ولی فقیه درسپاه،مسئول دفتر فرهنگی دانشگاه ، فرماندهی سپاه،تولیت امامزاده سید مرتضی ع ، مسئول نهاد رهبری و بانوان جهادگر ترشیزی که در دوخت ماسک همکاری داشتند ، درجوار شهدای گمنام شهرستان کاشمربرگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم اختتامیه دوخت ماسک جهاد محور در دانشگاه آزاد کاشمر

حجت السلام طاهری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد، در این مراسم کار جهادی را کاری مهم و هدفی مقدس دانست و گفت: هدف و مرامی‌ که شما دارید، همان مرام شهدا است ، دراین راه کسانی هم هستند که میش و کنایه ای به شما خواهند زد و آنها همان جنودشیطان هستند که درطول تاریخ ،پیروان ابلیس بودند.

وی با اشاره به اینکه راه شما کامل، روشن و مبین است، خطاب به بانوان جهادگر گفت: در این زمینه، کار اصلی را شما انجام می دهید، وارد میدان شدید و پیرو معنویات رهبر معظم انقلاب پویش "من هم ماسک میزنم" حرکت کردید و این حرکت شما هم جهادی، نمادین، هدفمند و هم خدمت به بندگان خدابود.

هاشمی فعال حوزه قرآن، عترت و نماز، با بیان اینکه کار جهادی باید برای امام زمان عج باشد گفت:ما باید به عنوان یک سرباز و منتظر واقعی امام زمان عج ابتدا باید به وظایف خودمان به عنوان یک منتظر واقعی ،واقف شویم و خودمان رو اصلاح کنیم و در مقام خودسازی مدیریت زمان کنیم نه وقت کسی را بگیرم نه اجازه بدهیم کسی وقتمان‌ را بیهوده بگیرد.

وی درادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس باتوجه به فرموده شهید مدرس گفت: باید دین یه سیاست ما جهت بدهد نه سیاست بر دین و ما به عنوان یک منتظر باید حکومت اسلامی را حفظ کنیم و در حد توان خود به عنوان یک ایرانی دلسوز در این راه تلاش کنیم و نگذاریم که خون شهدا پایمال شود.

گفتنی است در این گروه جهادی.،حدود ۱۰۰ نفر از بانوان خطه ی ترشیز‌ به مدت یک ماه در دوخت ماسک همکاری داشتند که درپایان مراسم از آنها تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار