رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون خبرداد:

آمادگی کامل مدارس بردخون برای بازگشایی

بردخون(پانا)- رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت مدارس منطقه بردخون برای بازگشایی آمادگی کامل دارند.

کد مطلب: ۱۱۱۷۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی کامل مدارس بردخون برای بازگشایی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش بردخون، ظهیر محمودی در جلسه مجازی مدیران مدارس منطقه اظهار کرد: این روزها شاهد تلاش و تکاپوی دست اندرکاران تعلیم و تربیت هستند و همه فرهنگیان خود را برای آغاز سال جدید آماده می کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: شرایط خاص کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا باعث شده تا وضعیت بازگشایی به صورت قطعی مشخص نباشد، اما با توجه به اقدامات انجام شده، اطمینان داریم عوامل اجرایی و اداری مدارس برای هر وضعی آماده هستند.

وی اضافه کرد: نباید کار و فعالیت خود را پیرامون بازگشایی مدارس متوقف کنیم و بدون برنامه باشیم، انتظار است برای همه شرایط خود را آماده حفظ کنیم.

محمودی با بیان اینکه مدارس برای بازگشایی مدارس آمادگی کامل دارند، ابراز کرد: الحمدالله تاکنون اقدامات و فعالیت های بسیار خوبی در منطقه صورت گرفته و همه عوامل اجرایی، اداری، آموزشی و پرورشی منطقه خود را برای سال تحصیلی آماده کرده اند.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون بر اجرای پروتکل های بهداشتی در مدارس تأکید کرد و گفت: با همکاری و همراهی بهداشت، ضوابط بهداشتی را در مدارس عملی کنیم تا سلامت دانش آموزان و فرهنگیان و اولیا به خطر نیفتد.

در این جلسه که در فضای شاد برگزار شد، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون خواستار امیدآفرینی در جامعه شد و افزود: انتظار از قشر فرهنگی بسیار بیشتر از اقشار دیگر است که امیدواریم همه همکاران بویژه مدیران و معاونان، تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: اولویت اصلی ما توجه به سلامتی و بهداشت مدارس است و در این زمینه از همکاری مسؤولان ادارات، خیرین، دلسوزان، اولیای دانش آموزان و همه اقشار بهره می بریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار