مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز اداره آموزش و پروش شهرستانهای استان :

ساخت مدرسه یک سرمایه گذاری فرهنگی است

تهرا(پانا)- مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران گفت:توجه خیرین نیکوکار به امر مدرسه سازی نشان‌دهنده‌ شناخت صحیح جامعه از اهمیت تعلیم و تربیت آینده سازان این سرزمین است.

کد مطلب: ۱۱۱۷۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
ساخت مدرسه یک سرمایه گذاری فرهنگی است

مجید پیروزان از مشارکت مالی خیرحاج محسن رحمان سرشت در ساخت مدرسه‌ای در شهرستان شهریار خبرداد و اظهار کرد: این مدرسه با زیربنای کل ۹۵۰ متری دارای ۶ کلاس و ۵ باب واحد اداری است و ۲ باب ازمایشگاه و کارگاه دارد.

او افزود: همه مردم جامعه نسبت به یکدیگر مسئول هستند و نباید از هیچ اقدامی برای کمک یه یکدیگر دریغ کنند، و داشتن شوق و انگیزه برای خدمت به جامعه ویژگی است که در هر فردی وجود ندارد لذا افراد نیکوکار باید قدر جایگاه خود را بدانند و در اعتلای آن کوشا باشند.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای تهران ضمن تاکید بر اینکه توجه خیرین نیکوکار به امر مدرسه سازی نشان‌دهنده‌ شناخت صحیح جامعه از اهمیت تعلیم و تربیت آینده سازان این سرزمین است، بیان کرد: خوشبختانه مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای تهران تلاش کرده با آگاه سازی جامعه در گامی بلند در راستای تعمیق شناخت و اهمیت توجه به امر مدرسه سازی بردارد و اولویت اصلی مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران آشناسازی خیرین و مردم با امر پسندیده مدرسه سازی و تجهیز مدارس است.

او در ادامه گفت : وقتی افراد با آثار با برکت توسعه تعلیم و تربیت آشنا شوند، آن وقت می‌توان جامعه‌ای پویا داشت و شاهد فعالیت بیشتر نیکوکاران بود.

پیروزان با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز همانند ایثارگرانی هستند که در جنگ فرهنگی دشمنان با بخشش اموال خود به مقابله با تهاجم فرهنگی می‌پردازند، تصریح کرد: بهترین سرمایه گذاری برای ارتقاء سطح فرهنگی و علمی دانش آموزان، امر پسندیده مدرسه سازی است.

خبرنگار:نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار