بر پایی خیمه عزای حسینی، در آموزش و پرورش منطقه ۱۷

تهران(پانا)- به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع)، به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی و روابط عمومی منطقه، با برگزاری برنامه های متنوع اقدام به فرهنگ‌سازی در زمینه ایثار و شهادت کردند.

کد مطلب: ۱۱۱۷۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
بر پایی خیمه عزای حسینی،  در آموزش و پرورش  منطقه ۱۷

به گزازش روابط عمومی منطقه17، برنامه های ایام محرم در منطقه ۱۷، امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی مطابق با تصمیمات ستاد ملی کرونا در حال برگزاری است. در این راستا ضمن فضاسازی مناسب، محیط اداره سیاهپوش شد و در دومین روز ماه محرم و اولین روز کاری کارکنان اداره آموزش و پرورش شروع هفته کاری خود را با عرض ادب به پیشگاه سید و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین(ع) شروع کردند.
زیارت عاشورا ساعت هفت صبح در فضای اداره طنین انداز شد و کلیه کارکنان در این مراسم باشکوه معنوی حضور گرم داشتند. این مراسم قرار است در در دهه اول محرم به صورت روزانه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برقرار شود.
با وجود شرایط موجود، امسال مدارس با شیوه های خلاقانه و متفاوت در فضای مجازی و کانال مدارس دانش آموزان و همکاران فرهنگی، ارادت خود را به خاندان اهل بیت(ع) و شهدای کربلا نشان می دهند.تعدادی از مدارس منطقه نیز میزبان هیئت های مذهبی در دهه محرم هستند تا فضای آموزشی آنها معطر به عطر یاد و ذکر سرور شهیدان دو عالم و یاران باوفای ایشان باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار