معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور

اگر رشادت ها و مجاهدت های شما پزشکان نبود آسیب جبران ناپذیری به عرصه امنیت وارد می شد

نیشابور(پانا)- معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور در مراسم روز پزشک گفت: امروز که حوزه سلامت دستخوش یک بحران جهانی شده است، اگر رشادت ها و مجاهدت های شما نبود آسیب جبران ناپذیری به عرصه امنیت وارد می شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
اگر رشادت ها و مجاهدت های شما پزشکان نبود آسیب جبران ناپذیری به عرصه امنیت وارد می شد

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور، محسن عظیمی نژاد، رئیس دانشکده در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) از خدمات ارزنده پزشکان در همه ایام سال به ویژه در بحران کرونا و همراهی ها و حمایت های تیم سیاسی نیشابور، علیرضا قامتی و دیگر دستگاه های اجرایی تقدیر و تشکر کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور نیز در این جلسه ضمن تبریک این روز به پزشکان گفت: سلامت و امنیت در کنار هم تعریف می شوند و نادیده گرفتن هر بخش باری را به بخش دیگر می افزاید.

علیرضا قامتی بردباری و رازداری را از ویژگی های بازر پزشکان برشمرد و افزود: امروز که حوزه سلامت دستخوش یک بحران جهانی شده است، اگر رشادت ها و مجاهدت های شما نبود آسیب جبران ناپذیری به عرصه امنیت وارد می شد.

وی در ادامه از رشادت ها، مجاهدت ها و فداکاری های حوزه سلامت نیشابور در راس مدیریت آن دکتر عظیمی نژاد و همچنین معاونان و مدیران و سربازان خط مقدم جبهه سلامت پزشکان، پرستاران و کارکنان بهداشت و درمان و نیروهای خدماتی که با کمترین بضاعت در سختی ها و ناملایمات تلاش کردند تقدیر و تشکر کرد.

قامتی در ادامه با تاکید بر این که باید در عمل تفکر حسینی را نشان داد به بیان ویژگی های بازر امام حسین(ع) پرداخت و ادامه داد: در این بحران کارکنان درمان نشان دادند که اسوه صبر، استقامت، شهادت و مبارزه طلبی _که از صفات بارز امام حسین (ع) بود، هستند.

وی افزود: ما زنده به تفکر امام حسین هستیم و عزاداری های امام حسین(ع) را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهیم کرد.سلامت اولویت ماست و برگزاری این مراسم و سلامت مردم بایستی در کنار هم قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار