مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

کسب 19 رتبه کشوری توسط دانش آموزان گیلانی در مسابقات دانش آموزی قرآن، عترت و نماز کشور

رشت ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در مرحله کشوری این مسابقات دانش آموزان گیلانی توانستند 4 رتبه اول، دو مقام دوم، 7 عنوان سوم ، سه عنوان چهارم و سه رتبه پنجم را از آن خود کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۷۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب 19 رتبه کشوری توسط دانش آموزان گیلانی در مسابقات دانش آموزی قرآن، عترت و نماز کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی با اعلام این خبر گفت: سی و هشتمین دوره مسابقات دانش آموزی قرآن، عترت و نماز سراسر کشور به صورت مجازی از اول تا 28 مرداد به میزبانی ادارات کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و خراسان رضوی برگزار شد که در این میان 4 دانش آموز گیلانی به نام های: محمدرضا جعفرپور، محمدحسین رضایی، محمدرضا میرسرایی و نفیسه سادات عربی به ترتیب در رشته های: حفظ کل قرآن، حفظ عمومی، نهج البلاغه و حفظ 10 جز مقام های اول را از آنِ خود کردند.

وی افزود: سید سبحان حسینی در رشته حفظ عمومی و فاطمه ذاکری نیا در رشته صحیفه سجادیه دو عنوان دوم کشوری را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به درخشش خوب دانش آموزان گیلانی در این رقابت های مجازی خاطرنشان کرد: در ادامه این افتخار آفرینی ها، دانش آموزان گیلانی در رشته های حفظ عمومی، حفظ 5 10، 20 جز و همچنین قرائت تحقیق صاحب 7 مقام سوم شدند.

رحمتی با اشاره به شرکت 170 هزار نفر رشته در مرحله آمزشگاهی اظهار کرد: از این تعداد 70 هزار نفر به مرحله منطقه ای و سه هزار نفر به مرحله استانی راه یافتند که در نهایت 74 نفر در دو بخش آوایی و پژوهشی پای در مرحله کشوری نهادند.

گفتنی است سی و هشتمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز در دو بخش آوایی در سطح متوسطه اول و دوم و پژوهشی، ویژه دانش آموزان متوسطه دوم برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار