ثبت بیش از ۳۹ میلیون تردد در جاده‌های استان اردبیل

اردبیل (پانا)- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل خبر داد طی ۵ ماه گذشته بیش از ۳۹ میلیون تردد در جاده‌های استان اردبیل به ثبت رسید.

کد مطلب: ۱۱۱۷۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
ثبت بیش از ۳۹ میلیون تردد در جاده‌های استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل، کلیم‌الله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در جریان بازدید از محور اردبیل - سرچم اظهار کرد: طی ۵ ماه گذشته ۳۹ میلیون و ۸۱۸ هزار تردد در جاده‌های استان اردبیل به ثبت رسید.

اوافزود: این میزان تردد توسط ۶۸ سامانه تردد شماری به ثبت رسیده و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ادامه داد: بیشترین تردد با ۳ میلیون و ۷۶۶ هزار مورد در محورهای اردبیل - آستارا و بالعکس، محور اردبیل - مغان و بالعکس محدوده سه‌راهی صحرا با ۲ میلیون و ۷۸۸ هزار تردد و محور اردبیل سه‌راهی سرعین و بالعکس نیز با ۲ میلیون و ۶۶۳ هزار تردد به ثبت رسیده است.

وثوقی بیان کرد: میانگین سرعت در مدت یاد شده ۷۲ کیلومتر بر ساعت بوده و از مجموع تردد ۵ ماه گذشته استان اردبیل، ۱۱ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

او تصریح کرد: هوشمندسازی جاده‌های استان اردبیل از جمله برنامه‌های مهم اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: علاوه بر ۶۸ سامانه تردد شماری، ۴۰ دوربین نظارت تصویری، ۵۲ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت نیز در جاده‌های استان اردبیل فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار