پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان یک طرح ملی است

اردبیل (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل اعلام کرد پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان جزو بسته های تحولی 25 گانه سند تحول بنیادین است که آموزش و پرورش مکلف به اجرای آن است.

کد مطلب: ۱۱۱۷۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان یک طرح ملی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری در جلسه پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان با رویکرد ترویج سبک زندگی سالم که بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، با عنوان اینکه این طرح در نوع خود بی نظیر است، اظهار کرد: این طرح فراگیرترین طرحی است که در آموزش و پرورش اجرا می شود و بدون شک در آینده اثر بخش خواهد بود.

او در ادامه با اشاره به اینکه اجرای این طرح اعتماد به نفس بیشتری برای اجرای طرح های بزرگ ایجاد خواهد کرد، افزود: تمامی منابع و امکانات در اختیار نواحی و مناطق قرار خواهد گرفت ولی در کنار این موضوع، نباید از مشارکت نهادهای تخصصی و عمومی غافل بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین بر طرح موضوع در جلسه شورای آموزش و پرورش مناطق تاکید کرد.

ناصری در بخش دیگری از سخنانش، به تجربه مشارکت خانواده ها در هدایت تحصیلی دانش آموزان گفت: بدون شک خانواده ها جزو ارکان اصلی اجرای این طرح است و برای موفقیت بایستی خانواده ها مشارکت جدی داتشه باشند.

او در پایان به ارسال کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی در روز سوم شهریورماه خبر داد و اظهار کرد: پروژه مهر تا بازگشایی مدارس باید در دستور کار مناطق و نواحی قرار گیرد و در این راستا آمار ثبت نام و توزیع کتب درسی در اولویت قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار